2024-03-19 01:49:57

نرم افزار حسابداری پارمیس همراه زیر ذره بین رفت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

نرم افزار حسابداری پارمیس همراه که به صورت کاملاً رایگان از طریق مارکت های مختلف مانند بازار، مایکت، کندو، اپ استور و … برای گوشی های هوشمند اندروید و IOS قابل دانلود می باشد، این بار مورد توجه ویژه سایت ذره بین قرار گرفت.

سایت ذره بین در واقع محلی برای معرفی نرم افزار ها و اپلیکیشن های موبایل ایرانی به کاربران می باشد که با رویکرد نقد و بررسی تخصصی آنها به منظور بهبود هرچه بیشتر نرم افزارهای ایرانی طراحی شده است.

این سایت اینبار نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه را زیر ذره بین خود قرار داد. نرم افزار حسابداری پارمیس همراه که به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان به کاربران عرضه شده است، در این نقد و بررسی توانست بالاترین نمره در بین نرم افزار های معرفی شده در سایت ذره بین را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری رایگان تلفن همراه شناخته شود.

در این بررسی تخصصی به کاربرد نرم افزار حسابداری پارمیس همراه در زندگی روزمره اشاره شده است و نحوه استفاده از بخش های مختلف نرم افزار برای حسابرسی های شخصی، به صورت کاملاً تصویری توسط کارشناس این سایت بررسی شده و در معرض نمایش برای عموم قرار گرفته است. در این نقد و بررسی همچنین به توضیحی درباره نرم افزار حسابداری پارمیس همراه و امکانات گسترده آن به عنوان یک حسابدار شخصی اشاره شده است و در ادامه، روش کار با نرم افزار حسابداری پارمیس همراه به تفصیل بیان شده است.

فناوری اطلاعات پارمیس مفتخر است که توانسته با تولید این نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید و IOS به صورت رایگان، پاسخگوی نیاز حسابرسی شخصی سطح وسیعی از جامعه باشد.

برای مشاهده بررسی تخصصی نرم افزار حسابداری پارمیس همراه در سایت ذره بین اینجا کلیک کنید.

همچنین چندی پیش نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه در برنامه به روز از شبکه سه سیما نیز به بینندگان معرفی شد. میتوانید ویدئو این برنامه را در “معرفی نرم افزار حسابداری پارمیس همراه در برنامه به روز” ببینید.

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید