2024-03-19 09:31:59

مصاحبه اختصاصی راه پرداخت با مدیر عامل فناوری اطلاعات پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 راه پرداخت، پایگاه خبری فناوری های پرداخت، بانکداری و فین تک طی یک مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس درباره موضوعاتی همچون ایده شکل گیری پارمیس و چشم اندازهای آن گفت و گوهایی داشتند. مدیر عامل محترم پارمیس ابتدا از پارمیس همراه، حسابداری شخصی همراه سخن به میان آورد که ارائه این ایده صرفا راه اندازی یک استارت آپ فین تکی نبود بلکه حل کردن بخشی از مسائل مالی گروهی از مردم را الویت قرار دادند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد

حرکت به سمت تلفن همراه و ایجاد یک راه حل ساده برای مدیریت مالی شخصی که دغدغه بسیاری از مردم است سبب شد تا بیش از 200 هزار کاربر از این استار آپ موفق ایرانی استفاده و حمایت کنند.

پارمیس علاوه بر اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه محصولات دیگری نظیر پارمیس اِستار، پارمیس پِلاس و پارمیس اِسمارت را در سبد محصولات خود دارد و توانسته در زمینه نوآوری های جدید؛ سهم شایسته ای را در بازار رقابت امروزی رقم بزند.

مصاحبه اختصاصی راه پرداخت با مدیر عامل فناوری اطلاعات پارمیس

همچنین مدیر عامل پارمیس در ادامه گفتگوهایش در این مصاحبه درباره ارائه یک محصول یکپارچه اشاره کرد. پارمیس اِستار، نرم افزار یکپارچه ای است که با چندین سال تلاش مداوم، چند ماهی است که وارد بازار شده و محصول استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها است و در نسخه های ویندوز، وب و همچنین موبایل نیز ارائه شده است تا تجربه مدیریت مالی یکپارچه را از هر مکان و زمانی فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری و پایانه فروشگاهی و نرم افزار دریافت و پرداخت

صحبت های پایانی این گفتگو درباره بازی برد-برد اتصال به بانک ها بود؛ از آنجا که امروزه عمده فعالیت مالی کاربران مرتبط با حساب های بانکی است، ارتباط با بانک ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرویس پَیابانک حسابداری شخصی پارمیس همراه نمونه ای از این بازی برد-برد است که در صورت دریافت پیامک های بانکی به صورت خودکار تراکنش آن در اپلیکیشن پارمیس همراه ثبت می شود. بستر بانکی به همراه سرویس های ویژه پارمیس همراه علاوه بر انجام امور بانکی صرفه جویی در زمان را میسر میسازد. وی از همکاری پارمیس همراه با بانک ها در آینده خبرهایی روشن دادند.

همچنین پارمیس همراه اولین اپلیکیشن مالی است که دارای پشتیبانی از طریق تیکت، بیشترین تعداد نظرات و امتیاز پنج ستاره در کافه بازار، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا و میزان بسیار بالای محبوبیت در میان کاربران است.

حتما بدانید: صندوق فروشگاهی و نرم افزار بازرگانی و نرم افزار پخش مویرگی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید