2024-03-29 00:45:30

اخذ کارمزد 9 درصدی تراکنش‎های بانکی کارتخوان اصناف تکذیب شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی شایعات منتشر شده مبنی بر اخذ کارمزد 9 درصدی از تراکنش های بانکی دستگاه های کارت خوان (POS) مربوط به اصناف را تکذیب کرد.

به گزارش خبرهای اخیر حسابداری به نقل از ایرنا، داود محمدبیگی شنبه گذشته درباره برخی شایعات منتشر شده در بازار مبنی بر اخذ کارمزد 9 درصدی از تراکنش بانکی دستگاه های کارت خوان (POS) مربوط به اصناف تصریح کرد: از طرف بانک مرکزی و نظام بانکی، هیچ تغییری در کارمزد تراکنش های خرید پایانه های فروشگاهی برای مشتریان و دارندگان دستگاه های کارت خوان نداشتیم.

برخی از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایرنا اعلام کردند، برخی از کسبه و مغازه داران به دلیل آنکه از صبح امروز بعد از کشیدن کارت در دستگاه با کسر کارمزد مواجه شده اند، دیگر از دستگاه های کارتخوان استفاده نمی کنند و از مشتریان پول نقد درخواست می کنند.

این مقام مسئول در بانک مرکزی افزود: احتمال دارد کسر کارمزد مربوط به موارد دیگری باشد.

پیش از این در تابستان سال گذشته نیز در فضای مجازی دریافت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از تراکنش های بانکی دستگاه های کارتخوان در اختیار اصناف و کسبه منتشر شده بود که سازمان امور مالیاتی آن را تکذیب و تاکید کرد که در صورتی که در این زمینه قانونی وضع شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید