2024-03-19 08:45:24

حسابداری با کارتخوان اندرویدی؛ نوآوری پارمیس 360 (قسمت دوم)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
کارتخوان اندرویدی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: در مقاله قبلی به این پرداختیم که در حال حاضر ، مدیریت امور مالی شما دیگر به نرم افزار صندوق فروش محدود نیست. با آمدن دستگاه پوز اندرویدی ، حسابداری را با کارتخوان انجام دهید. نرم افزار پارمیس اسمارت با قابلیت نصب روی کارتخوان اندرویدی بانکی و دیگر دستگاه‌های اندرویدی، تحولی در حسابداری برای کسب و کارهایی است که محدودیت زیادی در فضای خود دارند و نمی‌توانند سیستم کامپیوتری و صندوق فروش را در فضا تجاری خود داشته باشند.

این نرم افزار حسابداری با قابلیت سفارشی سازی با توجه به نوع کسب و کار و نیازهای مشتری را دارد. با POS اندرویدی به راحتی می‌توانید سفارشات و فروش‌ها را تنظیم کنید، محصولات و تغییرات را اضافه و کم کنید، قیمت‌ها، مالیات‌ها و اضافه هزینه‌ها را تنظیم و بررسی کنید و سیستم‌های پرداخت و چاپگرتان را پیوند دهید. در ادامه‌ی این مقاله به معرفی مزایای دیگر این دستگاه می‌پردازیم :

  • قابلیت اتصال کارتخوان اندرویدی با صندوق فروش

اتصال به صندوق فروشگاهی تنها یکی از ویژگی های راهکار مبتنی بر Android است و بسیاری از سیستم های POS اندروید فراتر از دریافت پرداختی مشتریان عمل می‌کنند. این راه حل‌های نرم افزاری شامل سرویس‌های حیاتی مانند :

  1. مدیریت موجودی و ارسال نوتیفیکشن و اعلان ، زمانی که نیاز به ذخیره سازی اطلاعات باشد .

  2. ذخیره کردن داده های مشتری ، از جمله تاریخچه خرید و سایر اطلاعات مربوطه که می تواند برای انجام هر چه بهتر اقدامات بازاریابی مستقیم و تشویق خرید بیشتر در آینده استفاده شود .

  3. اطلاعات و داده های فروش برای دسترسی به درک های کلیدی و روند تغییرات ، مانند بهترین محصول فروش رفته و بهترین زمان فروش

  4. دستورالعمل مدیریت کارکنان که می تواند به مدیریت و پیگیری نکات و اطلاعات به دست آمده، ساعات کار و امور دیگر کمک کند .

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

این ویژگی‌ها به طور کامل با کسب و کار شما ادغام شده و بر اساس نیازهای شما ارائه می‌شوند و نه تنها به شما اجازه می‌دهد که موتور کسب و کار خود را روشن کرده و همه‌ی قسمت‌های کار اشراف داشته باشید ، بلکه تمام این فرآیندهای مختلف در یک دستگاه پردازش می‌شوند و  شما را قادر می‌سازد تا تصویر کامل‌تری از هر آنچه که در کسب و کارتان وجود دارد ، حتی در نقاط کور آن را ببینید.

مطلب پیشنهادی : حسابداری با کارتخوان اندرویدی؛ نوآوری پارمیس 360 (قسمت اول)

  • قابلیت حمل و نقل آسان

یکی از بزرگترین شکست‌های سیستم‌های POS قدیمی ، اندازه و وزن آن‌ها بوده است . آن‌ها فقط در یک نقطه قرار می‌گرفتند و شما هرگز آنها را نمی‌توانید حرکت دهید .

یک سیستم POS همراه ، فرصتی برای تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان را تنها بر روی یک دستگاه پوز اندرویدی یا تبلت فراهم می‌کند . اگر کسب و کار شما مبتنی بر سرویس‌دهی باشد، راهکار پارمیس 360 این اجازه را به‌شما می‌دهد تا یک سیستم صندوق فروش را به محل مشتری ارسال کنید. انعطاف پذیری کارتخوان سیار به شما اجازه می‌دهد تا از کارتخوان اندرویدی به عنوان صندوق فروشگاهی سیار با تمامی امکانات آن، به آسانی استفاده کنید.

باید بدانید: نرم افزار انبارداری

  • تعاملات بهتر با مشتریان

به غیر از قابلیت حمل و نقل آسان ، یک سیستم POS همراه همواره شیک‌تر و کوچک‌تر است. همه‌ی ما این تجربه را داریم که از پشت یک مانیتور از فروشنده خریدمان را انجام داده‌ایم. عدم تعامل مشتری با فروشنده از معضلات صندوق فروشگاهی بزرگ در کسب و کارهای خرد است . با یک کارتخوان اندرویدی و نصب اپلیکیشن پارمیس اسمارت بر آن، صندوق‌های فروش قدیمی و بزرگ به کنار رفته و حتی اگر فضای محدود تجاری دارید ، می‌توانید حساب و کتاب امور مالی فروشگاه خود را به آسانی انجام دهید ، با مشتریان خود تعامل بهتری داشته و یک صندوق فروشگاهی با امکانات کامل داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار CRM

از آنجایی با یک POS اندرویدی دیگر مجبور نیستید پشت یک صندوق فروش عظیم پنهان شوید ، برای صندوقدار و فروشنده ارتباط برقرار کردن با مشتری و برندسازی نام تجاری شما ، بهتر و راحت تر می‌شود. در زمانه‌ای که تجربه مشتری از خرید ، بیشترین بازار رقابتی را داراست ، به کارگیری این نکته فوق العاده ارزشمند خواهد بود .

  • مقیاس پذیر و قابل ارتقا

همانطور که کسب و کار شما شروع به رشد و تغییر می‌کند، نیازهای شما برای مدیریت امور مالی بیشتر خواهد شد . یک سیستم POS Android ، راه حلی ارزشمند خواهد بود. زیرا به راحتی برای پاسخگویی به همه‌ی نیازهای شما قابل ارتقا و تغییر است . اگر شما نیاز به اضافه کردن دستگاه دیگری دارید، با راهکار پارمیس 360 مبتنی بر رایانش ابری می‌توانید از هر دستگاهی مدیریت موجودی، گزارش داده و تمام اعلان‌ها دیگر را داشته باشید و مدیریت کنید.

حتما مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی چیست؟

  • نتیجه

در یک جمله می توان گفت آینده در دستان نرم افزار های یکپارچه حسابداری و حسابداری سیار است. کارتخوان اندرویدی سیار نه تنها عملکردی مشابه با سیستم صندوق فروش سنتی و قدیمی را دارند ، بلکه بسیار کارا تر و جامع‌تر هستند. با ادغام وظایف مختلف به این دستگاه، شما یک آچار فرانسه برای مدیریت کسب و کار خود دارید ! علاوه بر طراحی کوچک و زیبا ، امکان انعطاف پذیری و ارتقای آن ، تعامل بهتری با مشتریان را برای شما فراهم می‌کند.

باید بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار فروشگاهی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید