2024-04-19 11:40:11

ادوبی فلش پلیر با نام شناسنامه ای جدید Animate CC

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

بعد از سالها استفاده کاربران و انیمیش سازان از نرم افزار ادوبی فلش پلیر، این کمپانی تصمیم گرفته است که از سال 2016 نام جدیدی برای این نرم افزار در نظر بگیرد.

و با چهره تازه ای نرم افزار جدید خود را روانه بازار کند. این شرکت تصمیم دارد نام برنامه را به Adobe Animate CC تغییر دهد.

ادوبی معتقد است که این تغییر نام، بعد از 20 سال میتواند جایگاه این نرم افزار را به عنوان یک ابزار انیمیشنی پیشرو در زمینه وب متمایز نشان دهد. ادوبی اعلام کرد که از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی، نام ادوبی فلش برای محتوای وب را به ادوبی انیمیت سی سی تغییر خواهد داد.

ادوبی بیان کرده که بیش از یک سوم محتوای تولید شده توسط فلش در حال حاضر توسط HTML5 نیز ساخته شده است. HTML 5 استاندارد وبی است که مدیر عامل اپل آن را در سال ۲۰۱۰ آینده‌ی وب خواند. این تصمیم ادوبی ناخودآگاه همگان را یاد همان جمله‌ی مشهور استیو جابز در سال ۲۰۱۰ میلادی می‌اندازد که آینده‌ای برای فلش متصور نبود.

فلش که شاید برای بسیاری یادآور گیم‌های فیسبوکی و ویدیوهای این شبکه‌ی اجتماعی باشد؛ که با آيفون‌ها نمی‌شد به بازی یا تماشای آن‌ها نشست. فلش سال‌ها است که بدنامی را با خود یدک می‌کشد و یکی از دلایل این اتفاق نیز یک باگ امنیتی بزرگ بود که بوسیله‌ی آن می‌شد کل کنترل سیستم تحت حمله را در دست گرفت. اما در عین حال در بسیاری از موارد نیز به کمک کاربران زیادی آمد و امکان پخش انیمیشن های وب را برای آنها فراهم میکرد.

ادوبی انیمیت همچنان به توسعه‌دهندگان اجازه‌ی ساخت محتوای فلش را خواهد داد اما حذف نام فلش از آن به نوعی نشان از آغاز یک پایان برای فلش را دارد.

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید