2024-03-28 16:54:05

نمایشگاه الکامپ 2015 حامی استارت آپ های خلاق می شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

همانطور که میدانید زمان زیادی به برگزاری نمایشگاه الکامپ 2015 باقی نمانده است. این نمایشگاه که هر ساله در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، میزبان هزاران شرکت و برند و محصول و خلاقیت نوین می باشد؛ تا فرصتی برای به نمایش گذاشتن توانایی های آنها به عموم مردم و علاقه مندان و سرمایه گذاران فراهم کند. اتفاق خوبی که امسال در نمایشگاه الکامپ 2015 صورت گرفته است، حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از استارت آپ های تازه نفس است!

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌عنوان برگزار کننده الکامپ ۲۰۱۵ به استارت آپ ها برای حضور در نمایشگاه الکامپ فضای رایگان می‌دهد. این اقدام به‌عنوان حمایت از استارت آپ ها و کسب‌وکارهای نوپا صورت می‌گیرد.

باقر بحری، سخنگوی کمیته اجرای الکامپ ۲۰۱۵ اعطای فضای رایگان به استارت آپ ها برای شرکت در نمایشگاه الکامپ امسال را توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به منظور حمایت از رشد و بلوغ فرهنگ کارآفرینی در چارچوب بومی و ملی دانست.

سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ گفت:
حمایت از استارت آپ ها و طرح‌های خلاقانه برای توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از اهداف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌حساب می‌آید. به همین منظور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) کشور به‌عنوان برگزارکننده بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، فرصتی را برای استارتاپ ها جهت حضور در الکامپ امسال فراهم کرده تا برای طرح‌هایشان سرمایه‌گذار پیدا کنند و علاوه بر آن با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاق در محیط نمایشگاه با مخاطبان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و با معادلات بازار آشنا شوند.

استارتاپ هایی که تحت حمایت سازمان نظام صنفی در این نمایشگاه حضور داشته باشند باید بدانند که این سازمان سه شرط را برای آنها اعلام کرده است:

– کمتر از یک سال از تأسیس آن‌ها گذشته باشد

– محصول یا خدمت نوآورانه آن‌ها به مرز ارائه تجاری رسیده باشد

– برای رفع یک مشکل یا بهبود شرایط در کشورمان تلاش کنند

استارتاپ هایی که علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ امسال هستند، می توانند مشخصات و طرح‌های خود را تا پایان سه‌شنبه ۱۷ آذرماه به نشانی الکترونیکی Info@irannsr.org ارسال کنند.

نمایشگاه ایران الکامپ ۲۰۱۵ از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برای مشاهده گزارش حضور پر شور پارمیس در نمایشگاه الکامپ ۹۲ اینجا را کلیک کنید.

اگر شما هم یک استارت آپ دارید؛ گزارش حضور فعال پارمیس در اولین استارت آپ ویکند تهران را اینجا بخوانید.

منتظر خبرهای بعدی پارمیس از بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ باشید…

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید