2024-04-19 03:12:00

نام نسخه بعدی اندروید را شما انتخاب کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

گوگل که سیستم عامل های اندروید را بر مبنای حروف نامگذاری کرده است، ای روزها در جستجوی نامی برای نسخه جدید سیستم عامل اندروید است.

شرکت گوگل اخیراً از نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی خود با نام Android N یاد می‌کند. به عبارت دیگر در نسخه بعدی باید منتظر اسمی باشیم که با N شروع شود. جالب است بدانید که حتی گوگل هم هنوز نمی‌داند نام نسخه بعدی اندروید چه خواهد بود.

 

در نامگذاری این نسخه جدید هم مانند نسخه قبلی که Android M معرفی شده بود و سرانجام حرف M برای کلمه مارشمالو marshmallow اعلام شد، گوگل فرآیند مشابهی را در پیش گرفته است. از دیگر نام های سیستم عامل اندروید Android 5.0 Lollipop, Android 3.0 Jelly Bean می باشند که همگی در دسر بودنشان با یکدیگر مشترکند.

اما تفاوت اینجاست که گوگل این بار فرآیند غیرمعمولی را پیش گرفته است. «ساندار پیچای» مدیرعامل شرکت گوگل اعلام کرد که احتمالاً نام نسخه Android N براساس یک نظرسنجی آنلاین انتخاب ‌شود که همه کاربران جهانی می‌توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که به احتمال قوی نام Nutella به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده شکلات در جهان برای این نسخه از اندروید انتخاب شود. و البته این نخستین باری نیست که گوگل نام برندها را برای سیستم عامل موبایل خود انتخاب می‌کند. پیش از این هم نسخه ۴٫۴ سیستم عامل اندروید با نام KitKat معرفی شد.

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید