2024-03-29 09:50:57

رونمایی اندروید برای رایانه‌های رومیزی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

سیسستم عامل اندروید که این روزها خبرهایی درباره نامگذاری نسخه اندروید n نیز درباره آن منتشر شده است، اکنون قدم در مرحله بعدی نهاده و وارد دنیای کامپیوترهای رومیزی شده است.

سیستم‌عامل اندروید در اصل برای گوشی‌ ها و تبلت ‌ها طراحی شده است اما اخیراً به طور آزمایشی بر روی یک رایانه شخصی هم نصب شد و نتیجه این کار بیش از حد انتظار بود.

سیستم‌عامل اندروید در سال‌های اخیر موفق به تسخیر خودروها، ساعت‌ها، تلویزیون‌ها و حالا حضور در رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ ‌ها شده است.

عده‌ای از مهندسان به طور آزمایشی توانسته‌اند اندروید نصب شده بر روی تبلت نکسوس 9 اچ.تی.سی را بر روی یک رایانه رومیزی قابل اجرا کنند و از یک صفحه کلید یو.اس.بی و موس برای آن استفاده کنند.

این مهندسان می‌گویند بدون تغییر پیچیده پیکربندی یا ایجاد تغییرات عمیق در سیستم‌عامل مذکور توانسته‌اند کاری کنند که محیط اندروید برای اجرا بر روی رایانه رومیزی قابل استفاده باشد.

مهم‌ترین تغییر اعمال شده برای اجرای اندروید بر روی رایانه های رومیزی افزودن امکان پشتیبانی آن از صفحه کلید و موس است.

این کار از طریق بلوتوث یا کابل USB OTG و یک هاب یو.اس.بی قابل انجام است. البته برخی شرکت‌ها نیز محصولات آندرویدی ساخته‌اند که از صفحه کلید و موس پشتیبانی می‌کنند.

این مهندسان همچنین توانستند قابلیت کلیک راست و چپ موس را با دسترسی به برخی امکانات و قابلیت‌ها بر روی آن فعال کنند. همچنین می‌توان تنظیمات لازم را بر روی صفحه کلید در بخش تنظیمات اعمال کرد.

از این پس باید علاوه بر انتظار کشیدن برای به روز رسانی نسخه های جدید اندروید منتظر آپدیت های جدید نسخه کامپیوتر های رومیزی اندروید نیز باشیم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید