2024-03-28 16:06:28

تماس رایگان اپلیکیشن بیسفون محدود شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن هایی که با ورود تلفن های هوشمند به زندگی افراد، مورد استقبال قرار گرفت، انواع برنامه موبایل برای برقراری تماس رایگان صوتی و تصویری بودند. به مرور زمان تعداد این اپلیکیشن ها گسترش یافت و برنامه نویسان به سرعت نرم افزارهای متفاوت و جدیدی را برای این منظور ایجاد کردند. از معروف ترین نرم افزارهای خارجی در این دسته میتوان به اسکایپ و وایبر و ایمو اشاره کرد.

در این میان اپلیکیشن بیسفون که تولید برنامه نویسان ایرانی می باشد در بین عموم مردم طرفداران بسیاری پیدا کرد و به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسان توانست جایگاه خود را در بین کاربران تلفن های هوشمند پیدا کند. اخیرا بیسفون سرویس تماس رایگان را در اپلیکیشن خود قرار داده بود که به سرعت مورد انتقاد و واکنش قرار گرفت.

تیم مدیریت اپلیکیشن بیسفون ادعا کرد سرویس‌ تماس رایگان داخلی، با فشار اپراتورهای تلفن همراه و دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محدود شده است. این پیام‌رسان ایرانی از آغاز ماه گذشته اقدام به راه‌اندازی تماس رایگان با تمام خطوط مخابراتی کشور و مشترکان اپراتورهای تلفن ثابت و همراه را با حفظ شماره اپراتور میزبان ممکن کرده بود.

با استفاده از این سرویس، کاربران بیسفون می‌توانستند با شماره همراه اول، ایرانسل یا رایتل خود، با مشترکان سایر اپراتورهای تلفن ثابت یا همراه ایران از طریق شماره خود تماس رایگان صوتی برقرار کنند. قابلیتی که در برنامه‌های اسکایپ، وایبر و دیگر اپلیکیشن‌های مشابه در خارج از کشور، رایگان نیست.

طی اعلامیه ای که بیسفون در کانال خود منتشر کرده است، از این پس این سرویس فقط برای برقراری تماس‌های بین‌المللی ارائه خواهد شد و امکان تماس از کد یک کشور با کد همان کشور امکانپذیر نیست.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید