2024-03-19 01:48:26

موقعیت های شغلی ۵۴۴ میلیون تومانی در مایکروسافت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

مایکروسافت به پشتوانه ی مدیر عامل این شرکت، ساتیا نادلا (Satya Nadella) هم اکنون در اوج شکوفایی ست.

مایکروسافت در جذب استعدادهای شکوفا به خوبی مهارت دارد و با حقوق خوبی که به آنها می دهد آنها را پایبند به شرکت می کند و وفادار به خود نگه می دارد.

در اینجا قصد داریم مشاغل پر درآمد مایکروسافت را به شما معرفی کنیم که به گفته ی سایت منبع این اطلاعات از سایت Glassdoor نقل شده اند که به ۱۵ شغل مایکروسافت با حقوق سالانه بیش از ۱۷۰۰۰۰ دلار اشاره می کند.

 

– معماران نرم افزار : ابزارهای مایکروسافت که برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان لازم است را طراحی می کند. درآمد آنها ۱۷۹۵۳۵ دلار (حدود ۵۷۴ میلیون) و یا به عبارتی با در نظر گرفتن مزایایی مانند سهام، پاداش و یا تقسیم سود سالانه مبلغ کل ۲۵۶۹۳۳ دلار (حدود ۸۲۲ میلیون) در سال دریافت می کنند.

 

– مایکروسافت شرکتی متمرکز بر روی مهندسی است بنابراین دور از انتظار نیست که یک مدیر مهندسی بتواند درآمد سالانه ی ۱۹۶۶۷۷ دلاری (حدود ۶۲۹ میلیون تومان) و در کل ۳۴۶۲۴۷ دلاری (یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومانی) داشته باشد.

 

– مدیران ارشد توسعه کسب و کار می توانند درآمد پایه ی ۲۰۳۴۵۲ دلاری (حدود ۶۵۱ میلیون) یا در کل ۳۳۹۰۱۴ دلاری (حدود یک میلیارد و ۸۴ میلیون) داشته باشند. در واقع به لطف این شغل است که کارهایی مانند مشارکت، سرمایه گذاری، توسعه و روش های دیگر برای همکاری با شرکت های دیگر صورت می گیرد. پگی جانسون (Peggy Johnson) این عنوان را در مایکروسافت دارد.

 

– مدیران خلاق : اگر شما یک مدیر خلاق در این شرکت باشید و به مایکروسافت کمک کنید تا نگرشی نو داشته باشد؛ می توانید حقوق سالانه ی ۱۸۰۷۸۹ دلار (۵۷۸ میلیون) و یا در مجموع ۱۹۰۸۶۹ دلار (۶۱۰ میلیون) دریافت کنید.

 

– مدیران اصلی مدیریت برنامه مایکروسافت : به هماهنگی تیم های مهندسی که در حال کار بر روی محصولات  و ویژگی های جدید هستند می پردازند دارای درآمد ۱۸۵۰۸۳ دلاری (حدود ۵۹۲ میلیون تومانی) و در کل ۳۰۳۹۵۹ دلاری (حدود ۹۷۲ میلیون تومانی) هستند.

 

– عنوان مدیر ارشد در هریک از بخش های کسب و کاری شامل بخش فروش و یا حسابداری درآمد سالانه ی ۱۹۰۲۰۱ دلاری (حدود ۶۰۸ میلیون تومانی) و در کل ۳۰۸۴۷۰ دلاری (حدود ۹۸۷ میلیون تومانی) دارد.

 

– مدیر توسعه مدیر ارشدی ست که در قالب نظارت بر ایجاد هر محصول جدید مایکروسافت مانند لپ تاپ سرفیس بوک به مایکروسافت کمک می کند. درآمد پایه ی آنها ۲۰۵۲۹۷ دلار (حدود ۶۵۶ میلیون تومان) و در کل ۴۲۶۶۸۹ دلار (حدود یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان) است.

 

– مدیران اصلی توسعه ی مایکروسافت : در میان تیم های مهندسی صعود کرده و درآمد ۱۸۰۸۱۲ دلاری ( حدود ۵۷۸ میلیون تومان) و در کل ۲۹۲۵۰۰ دلاری (حدود ۹۳۶ میلیون تومان) را از آن خود کرده اند.

 

– محققان ارشد مایکروسافت : یکی از جالبترین مشاغل این شرکت را دارند: آنها تکنولوژی های جدید مانند عینک های هلولنز مایکروسافت را کشف می کنند. درآمد سالانه ی این اشخاص ۱۸۳۵۴۰ دلار (حدود ۵۸۷ میلیون تومان) و در کل ۲۹۲۴۵۵ دلار (حدود ۹۳۶ میلیون تومان) است.

 

– شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت به مدیران کل (ژنرال منیجر) برای همگام سازی همه ی امور شرکت نیاز دارند. یک GM درآمد پایه ی ۲۲۴۹۲۸ دلار (حدود ۷۱۹ میلیون تومان) و در کل ۴۶۴۰۰۵ دلاری (حدود یک میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان) دارد.

 

– مایکروسافت جدا از این سازمان مهندسی به دیگر کارکنان خود هم حقوق خوبی پرداخت می کند. با قوانین جدید علیه وزارت دادگستری ایالات متحده و دستان زیاد پشت صحنه، مایکروسافت به وکلای رده بالایی نیاز دارد. به همین دلیل است که مایکروسافت برای وکیل ارشد این شرکت درآمد پایه ی ۱۹۴۳۰۸ دلار (حدود ۶۲۱ میلیون تومانی) و در کل ۲۸۶۴۷۰ دلاری (حدود ۹۱۶ میلیون تومانی) می پردازد. Brad Smith، رئیس و افسر قانونی مایکروسافت است.

 

– مدیر ارشد بخش بازاریابی این شرکت که نام آن را به خوبی گسترده کرده (Chris Capossela) درآمد سالانه ی ۱۹۵۸۸۲ دلاری (حدود ۶۲۶ میلیون تومان) و در کل ۳۳۹۳۲۷ دلاری (حدود یک میلیارد تومان) را از آن خود کرده است.

 

– مدیر بخش محصولات خاص مانند ایکس باکس لایو (Xbox Live) یا ویژوال استودیو (Visual Studio) درآمد و حقوق پایه ی ۱۹۵۹۴۶ دلاری (حدود ۶۲۷ میلیون تومانی) و در کل ۳۱۰۸۶۵ دلاری (حدود ۹۹۴ میلیون تومانی) دارد.

 

– منابع انسانی یکی از بزرگترین عناوین موجود در شرکت مایکروسافت است. مدیران منابع انسانی می توانند درآمد پایه ی ۱۷۵۲۴۲ دلاری (حدود ۵۶۰ میلیون تومانی) و یا در کل ۲۴۱۳۶۱ دلاری (حدود ۷۷۲ میلیون تومانی) داشته باشند.

 

– در نهایت به رئیس این شرکت می رسیم. ساتیا نادلا مدیر عامل این شرکت در آخرین سال مالی خود در کل مبلغ ۱۸.۳ میلیون دلار (حدود ۵۸ میلیارد تومان) به دست آورده است. اما کار او فوق العاده پر ریسک است. اگر مایکروسافت به اهداف فروش خود نرسد، این شخص میلیون ها تومان از دست می دهد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید