2024-03-19 14:42:21

کمپانی مایکروسافت شبکه اجتماعی لینکدین را به ارزش۲۶.۲ میلیارد دلار خرید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 

شبکه اجتماعی لینکدین که با عناوینی از جمله : غول شبکه های کسب و کار، شبکه اجتماعی شاغلان، شبکه اجتماعی کاریابان و مواردی از این دست شناخته می شود در واقع شبکه اجتماعی متشکل از میلیون ها کاربر می باشد که از سراسر دنیا در این شبکه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند و غالباً مطالبی مرتبط با حوزه کاری و فعالیت تجاری و یا تجارب حرفه ای و شخصی خودشان را به اشتراک می گذارند.

برای آشنایی بیشتر با این شبکه اجتماعی حتما مقاله ۳ دلیل برای حضور افراد حقیقی و حقوقی در شبکه اجتماعی لینکدین را بخوانید.

 

از صفحه فناوری اطلاعات پارمیس در لینکدین دیدن کنید

 

طبق آخرین خبرها مایکروسافت در اتفاقی غیر منتظره شبکه اجتماعی لینکدین را با قیمت ۲۶.۲ میلیارد دلار که هر سهم آن هم‌اکنون ۱۹۶ دلار می‌ارزد را به تصاحب خود درآورد. مایکروسافت این معامله را کاملا به صورت نقد انجام داده است.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت گفته لینکدین همچنان برند، استقلال و حتی جف وینز مدیرعامل خود را حفظ خواهد کرد. نادلا در ادامه صحبت‌های خود گفت:

تیم لینکدین کسب و کاری فوق‌العاده را رشد داده‌اند تا افراد حرفه‌ای دنیا را به یکدیگر متصل کنند. با یکدیگر می‌توانیم رشد لینکدین، همچنین آفیس ۳۶۵ و Dynamics را سرعت ببخشیم تا به هر شخص و شرکت روی سیاره قدرت ببخشیم. مایکروسافت برنامه دارد تا تصاحب خود را تا اواخر امسال رسمیت ببخشد و این معامله اکنون بین هر دو هیئت مدیره شرکت‌ها به تایید رسیده است.

کمپانی مایکروسافت شبکه اجتماعی لینکدین را به ارزش۲۶.۲ میلیارد دلار خرید

این خرید را می‌توان اولین و بزرگترین خرید نادلا از زمان مدیرعاملی مایکروسافت در دو سال گذشته دانست. به گفته نادلا مایکروسافت ترکیبی از «حرفه‌ای ترین رهبران ابری جهان» با «حرفه‌ای‌ترین شبکه جهان» را انتخاب کرده‌ است.

بیشتر از ۴۳۳ میلیون کاربر به صورت جهانی از لینکدین استفاده می‌کنند تا با کمک آن شغل مورد نظر خود را پیدا کنند یا با همکاران خود ارتباط برقرار کنند. همچنین بسیاری از کاربران لینکدین از سرویس پولی این وب‌سایت برای برخورداری از امکانات بیشتر نیز استفاده می‌کنند. لذا این خرید را می‌توان هم از نظر ارزش خرید و هم از لحاظ کمپانی خریداری شده بزرگ دانست.

مایکروسافت هنوز علت دقیق این خرید بزرگ را بیان نکرده است اما احتمال آن می رود که این شرکت قصد دارد بخش شبکه‌های اجتماعی خود را تقویت نماید. مایکروسافت پیش از این بر روی فیسبوک نیز سرمایه‌گذاری کرده بود اما اکنون با خرید لینکدین رسما وارد بازار رقابت شبکه‌های اجتماعی شده است.

مایکروسافت در حدود ۴ سال قبل نیز ۱.۲ میلیارد دلار برای Yammer پرداخت کرده بود اما این کسب و کار آن طور که غول نرم‌افزاری دنیا انتظارش را داشت پیش نرفت.

فراموش نکنید که برای اطلاع از آخرین خبرهای فناوری و حسابداری پارمیس، میتوانید همین حالا صفحه کمپانی لینکدین پارمیس را Follow نمایید.

 

 شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در لینکدین

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید