2024-03-28 19:08:09

ویژگی جدید فایرفاکس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 

موزیلا یک موتور وب سایت پیشنهادی را میخواهد در فایر فاکس ایجاد کند.
نمودار محتوا : از کاربران فایرفاکس برای تقویت محتوا بهره برداری خواهد کرد.
موزیلا در روز پنج شنبه اعلام کرد یک ابتکار جدید برای هدایت کاربران فایرفاکس به وب سایت مربوطه بدون تکیه بر موتورهای جستجو طراحی کرده است.
با عنوان ” نمودار محتوا ” این پروژه توسط مدیر اجرایی موزیلا به عنوان “یک دکمه بهتر” برای مرورگر مشخص شد.
“چه می شود اگر یک دکمه بهتر فوروارد وجود داشته باشد که شما را در درک یک موضوع،بهتر و یا پیدا کردن راه حل های جایگزین برای مشکل شما کمک کند.
نیک گوئین : فردی که محصولات فایرفاکس و تیم با تجربه ی کاربران را رهبری می کند میگوید :
چه اتفاقی می افتد اگرهنگام استفاده از مرورگر،مرورگرهای وب به جای آسیب به ورودی مفید واقع گردند؟
در جایی دیگر نیک گوئین برنامه را با عنوان سیستم پیشنهادی برای وب برچسب گذاری کرد و توضیح داد که چگونه ممکن است بر چیزهایی مثل تاریخ مرورگر و موقعیت کاربر به عنوان یک داده تکیه کرد اگر نه پیش بینی کاربران،قدم بعدی است و سپس آماده ی پیشنهاد مقصد های مربوطه است.
در حالی که دیگر شرکت های فن آوری، از جمله اپل، فیس بوک و گوگل به کمک ابزار پیش بینی کننده پیش بینی های بلند پرواز را که اهرمی برای حجم انبوهی از داده ها و عناصر هوش مصنوعی را داراست تبلیغ کرده اند،موزیلا فاقد همچین مقیاسی است بر همین اساس در جهت پیروی از آن الگو حتی شماره ی کابران یا امور مالی آن ها را ندارد و درعوض از کاربران فایرفاکس برای تقویت محتوا بهره برداری خواهد کرد احتمالا دکمه ی فوروارد مرورگرها.نگوئین اطلاعاتی از جزئیات فراهم نکرده است و به طور دقیق فرم هایی از کاربران را جمع آوری کرده است.چگونه بدون داده های ورودی کاربران یک پیش بینی کننده را درون مرورگرها قرار داد که لینک هایی را به کاربران پیشنهاد بدهد و یا حتی پروژه را با یک ویژگی در فایرفاکس استفاده کرد یا به طور کلی به عنوان نوعی از افزودنی به مرورگر اضافه کرد.
در واقع سوالات نگوئین بیشتر از پاسخ ها بود.سیگنال هایی که موزیلا ممکن است هنوز خودش نداند که کجا از آن آزمایش گرفته خواهد شد و نه اینکه ایده به یک محصول ترجمه شود.

 

 

 

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید