2024-03-28 13:28:05

گوگل، سرویس ابری با قابلیت نشخیص 80 زبان دنیا را ارائه کرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

تلاش گوگل در بازار سرویس های ابری بسیار پر رنگ است.این شرکت در رقابت با شرکت های ابر قدرت نرم افزاری مانند ماکروسافت و آمازون،سرویس های خود را که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند را گسترش داده تا در دنیای رقابت درخشان عمل کند.

با وجود تلاش های گوگل برای سرویس های ابری اما همچنان در رده پایین تری نسبت به شرکت های مطرح دنیا مانند ماکروسافت و آمازون می باشد.این شرکت برای جذب مخاطبان بیشتر دست به تغییر سرویس های یادگیری ماشینی خود به سرویس های یادگیری ابری کرده است در همین راستا چندی پیش خبر از عرضه دو API هوش مصنوعی به صورت عمومی و در حالت بتا ارائه داد.

یکی از سرویس های ارائه شده دارای یک آنالیزور متن است که توانایی استخراج متن خلاصه مقالات را دارد که میتواند احساسات را درک و هدف نویسنده را مشخص کند به گفته یکی از کارشناسان گوگل توانایی های این سرویس می تواند فعالان تجارت الکترونیک را با احساسات کاربران خود از طریق نظرات آنان آگاه کند.

از دیگر توانایی های این سرویس میتوان به تشخیص 80 زبان دنیا و تبدیل لحظه ای آن اشاره کرد.گوگل انتظار دارد با تغییر سرویس های یادگیری ماشینی خود به سرویس های ابری و ارائه نسخه رایکان آن در مدت محدودی که در نظر دارد سبب شود تا کاربران برای خرید نسخه آن در روزهای آتی اقدام کنند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید