2024-04-16 02:41:10

Teal سریع ترین پهباد شناخته شده در دنیا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 رشد خیره کننده پهبادها در چندین سال اخیر سبب شده تا در بین کاربران به محبوبیت زیادی دست پیبدا کنند.سریع ترین پهباد دنیا در حال حاضر،پهبادی به نام Teal است.

نمونه های اولیه سریع ترین پهبادها به گونه ای هستند که هنوز به تولید انبوه نرسیده اند به همین علت سریع ترین پهبادهایی که به تولید انبوه رسیده اند کاملا خسته کننده هستند اما محصول جدید Teal محصولی است که با وجود عیب های خود دارای امکانات کاملی می باشد.شرکت سازنده این پهباد ادعا دارد که محصول تولیدی خود سریع ترین پهباد شناخته شده است.

این پهباد سرعتی دارای 112 کیلومتر بر ساعت است و میتواند از بسیاری از ماشین های پر سرعت پیشی بگیرد.برد این پهباد تا 3.2 کیلومتر است و با استفاده از یک باتری میتواند تا 20 دقیقه پرواز کند.این پرنده هدایت پذیر دارای GPS است و حالت های مختلف حرکتی را برای انطباق خود با خلبان های تازه کار دارد.

قدرت این پهباد به قدری بالا است که در آزمایش های انجام شده توانسته است با وجود وزش بادهایی با سرعت 64 کیلومتر بر ساعت تعادل خود را حفظ کند علاوه بر این دارای یک دوربین با توانایی فیلم برداری 4K است و مجهز به پردازنده Tegra TX1 از کمپانی انویدیا است.

ویژگی دیگر این پهباد استفاده از پلتفرم نرم افزاری است که میتواند باعث ترغیب نرم افزار نویسان سراسر دنیا گردد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید