2024-03-29 17:05:51

احتمال انتشار نسخه جدید اندروید با عنوان اندروید 7.0 نوقا درماه آینده

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اگر به دنبال بروز رسانی نسخه جدید اندروید هستید قطعا متوجه سرعت عمل شرکت گوگل در آماده و ارائه کردن نسخه اندروید 7.0 نوقا شده اید.گوگل منتظر کنفرانس Google I/O 2016 نمایند و اولین نسخه پیش نمایش خود را که ویژه ی توسعه دهنگان این سیستم عامل می باشد را دو ماه زودتر از زمانی که از قبل تعیین شده بود انتشار داد و خبر از انتشار نسخه عمومی و رسمی آن نیز در ماه های آینده اعلام کرد.

گوگل با آماده کردن نسخه بعدی اندروید با نام اندروید 7.0 نوقا شتاب زدگی خود را در معرفی اندروید جدید نشان داد.این کمپانی به جای انتشار نسخه جدید خود در کنفرانس ویژه 2016،پیش نمایش نسخه جدید اندروید را تحت عنوان اندروید 7.0 نوقا که ویژه توسعه دهندگان این سیستم عامل می باشد را دو ماه زودتر در روز بیستم اسفند ماه سال گذشته منتشر کرد.گوگل در یک کمپین نام گذاری مردمی به طور رسمی نام نوقا را به اندروید 7 نسبت داد.

گوگل برنامه زمانی و هدف اصلی خود را به گونه ای تغییر داد که به محض آماده شدن نسخه جدید آن را به دست توسعه دهندگان رساند و پس از افزودن ویژگی های جدید تبلیغ آن را آغاز کرد.

با انتشار پیش نمایش نسخه جدید اندروید،همه کاربران مشتاق در انتظار انتشار رسمی اندروید 7.0 هستند که در اوایل ماه مهر سال جاری منتشر خواهد شد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید