2024-03-29 02:45:26

عدم پشتیبانی گوگل کروم از فرمت فلش

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

گوگل آماده به اتمام رساندن پروژه ای است که به زودی نقش Adobe Flash را در مرورگر کروم خود بسیار کمرنگ خواهد کرد.فرمت فلش دیگر به صورت پیش فرض بر روی کروم اجرا نخواهد شد.استیو جابز ، شش سال پیش آن را شروع کرد و گوگل از ماه دسامبر (اواخر شهریور) امسال آن را اجرا خواهد کرد.این مرورگر طبق آخرین تخمین ها 50 درصد بازار مرورگرهای دسکتاپ را در دست دارد.

استاندارد مدرن تری که به طول عمر باتری ها کمک می کند استاندارد HTML5 است که گوگل کروم پس از مسدود کردن موارد استفاده از فلش به طور کامل از این استاندارد به عنوان استاندارد پیش فرض خود استفاده می کند.
گوگل در کروم بلاگ خود نوشته است : پس از ماه سپتامبر نسخه 53 مرورگر کروم کاربردهایی از جمله استفاده در پس زمینه و آمارگیری بازدیدها که سبب کاهش سرعت کاربر خواهند شد را مسدود خواهد کرد و از استاندارد HTML5که بسیار سریع تر و سبک تر عمل می کند و باعث می شود تا سرعت صفحات افزایش یافته و عمر باتری را افزایش می دهد استفاده خواهد کرد همچنین ناشران بسیاری در حال انتقال وب سایت های خود به این پلت فرم هستند زیرا به زودی رشد بسزایی در بهره وری و سرعت بسیاری از سایت ها مشاهده خواهد شد.
در سال های آغازین اینترنت استفاده از فرمت فلش امکان نمایش فیلم ، بازی و جابه‌جایی تعاملی را برای تولید تجربیات عمیق تر در بستر وب را فراهم می کرد زیرا فلش یکی از اندک راه هایی بد که این امکان را فراهم می ساخت.
نقطه آغازین برای سقوط این فرمت به عنوان یک استاندارد وب را باید زمانی که اپل تصمیم گرفت که پشتیبانی از فلش را بر روی آیفون متوقف کند بدانیم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید