2024-03-19 08:46:05

انتشار سرویس جدید ماکروسافت در Out Look برای کاربران ویندوز و iOS

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

ماکروسافت اعلام کرد سرویس مدیریت مشتریان Out Look را به عنوان بخشی از سرویس آفیس منتشر خواهد کرد. ماکروسافت در انتشار خبر خود همچنین به ابزار جدید خود که درباره بهبود رابطه شرکت ها با مشتریان است نیز اشاره کرد و گفت: این نرم افزار به مدیران شرکت ها در کنترل و مدیریت بهتر کمک خواهد کرد.

استفاده از این ابزار برای شرکت هایی که در سرویس آفیس عضو شده اند رایگان است و به زودی استفاده از این ابزار به صورت ازمایشی بر روی چندین شرکت انجام خواهد گرفت و در صورت نتایچ مطلوب استفاده از آن در دیگر شرکت ها گسترش پیدا خواهد کرد.

ماکروسافت در طی انتشار خبری دیگر گفت: در صورت فعال شدن این ابزار برای کاربران، آیکونی در رابطه با همین ابزار در Out Look برای استفاده به نمایش در خواهد آمد.

در ابزار مدیریت مشتریان که از سرویس های جدید ماکروسافت است گزینه ای به وجود خواهد آمد که حاوی فایل هایی است که مرتبط با فعالیت ها و مشتریان است. این ابزار جدید که در آفیس نسخه های پیشین نیز کمابیش وجود داشت اکنون با کاربری آسان تر طراحی شده است.

از ویژگی های این ابزار می توان به امکان Focused اشاره کرد که کمک می کند تا پروژه های مهم تر با الویت بالاتری برای کاربران قرار بگیرند.

می توان گفت که ابزار جدید ماکروسافت تا حدودی عملکردی شبیه به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارد هرچند که دارای محدودیت هایی هم نسبت به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید