2024-03-19 01:42:50

معرفی جدیدترین ربات های کاربردی تلگرام

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 تلگرام، اپلیکیشن محبوب امروز کاربران موبایل؛ روازنه در حال توسعه و افزایش امکانات خود است تا جای خود را در بین کاربران حفظ نماید. ربات های تلگرام نیز در این قضیه سهیم هستند و ما شاهد ربات های زیادی در زمینه های مختلف هستیم.

 

ربات های تلگرام یکی از قابلیت های محبوب این روز های اپلیکیشن تلگرام است که با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است. در این بین ربات های دیگری نیز در این اپلیکیشن یافت می شوند که نیاز ما به برخی امکانات را به ساده ترین روش و بدون نیاز به اپلیکیشن های دیگر فراهم می کنند.

 

شاید ساخت ربات های این چنینی سبب شود که دیگر فقط به وسیله اپلیکیشن تلگرام به امور روزانه خود مثل چک کردن ایمیل هایتان برسید و زمان بیشتری را در این اپلیکیشن بگذرانید.

 

برخی از این ربات های پرکاربرد که امکانات شگفت انگیزی را برای ما فراهم کرده اند را در ذیل معرفی می کنیم.

 

ربات تلگرام: ارسال پیام های مخفی شده بدون امکان کپی یا فوروارد

Hide It Bot رباتی است که برای ارسال پیام های مخفی که امکان کپی یا فوروارد را ندارند به وجود آمده است. برای استفاده از امکان ارسال پیام به صورت مخفی فقط کافیست در چت یا گروهی که قصد ارسال پیامتان را دارید، جمله خود را با آیدی HideItBot@ شروع کنید.

 

معرفی جدیدترین ربات های کاربردی تلگرام

 

از موارد استفاده این ربات می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

 پیام هایی که باید مشاهده شوند

پیام هایی که نمی خواهید کپی یا فوروارد کنید

 

ربات تلگرام: دریافت آنی ایمیل ها در تلگرام به همراه امکان پاسخ به آن

یکی از کاربردی ترین ربات های تلگرام ، ربات GmailBot@ می باشد که شما می توانید به وسیله آن ایمیل خود را به اکانت تلگرام متصل و به صورت آنی ایمیل خود را دریافت کنید.

 

استفاده از این ربات فوایدی دارد که از آنها می توان به مواردی هم چون کاهش زمان و استفاده آسان تر و چک کردن ایمیل با استفاده از اپلیکیشن تلگرام اشاره کرد.

 

معرفی جدیدترین ربات های کاربردی تلگرام

 

استفاده از این ربات محیط امنی را برای شما که می خواهید به امکانت ایمیل خود متصل شوید فراهم می آورد و استفاده از آن بسیار آسان است.شما می توانید به وسیله این ربات ایمیل های خود را دریافت و به آنها پاسخ دهید همچنین امکان افزودن فایل پیوست را نیز برای شما ایجاد کرده است.

 

ربات تلگرام: تبدیل صدای فارسی به متن تایپ شده

یکی دیگر از ربات های محبوب، ربات VoicyBot@ است که شما را از تایپ کردن متن پیامتان رها می کند. شما می توانید به راحتی متن پیام خود را به صورت صدا به این ربات ارسال کنید و سپس متن خود را تایپ شده تحویل بگیرید

 

معرفی جدیدترین ربات های کاربردی تلگرام

 

این ربات به صدای ضبط شده فارسی نیز مجهز است و از این پس شما می توانید مطالب خود را به راحتی و بدون هیچ زحمتی تایپ کنید.

 

اگر در هنگام استفاده از این ربات دچار مشکل شدید کافی است مدتی صبر کنید تا به شما پاسخ صحیح بدهد.

 

ربات تلگرام: انجام محاسبات ریاضی بدون خروج از چت تلگرام

ربات محبوب دیگری که شما را استفاده از ماشین حساب موبایل بی نیاز می کند، ربات CalcuBot@ است که بدون نیاز از خارج شدن از تلگرام می توانید به راحتی محاسبات خود را انجام دهید.

 

معرفی جدیدترین ربات های کاربردی تلگرام

 

ماشین حساب کاربرد زیادی در زندگی روزمره دارد اما به دلیلی محدودیت هایی که دارد کاربران مجبور به نصب اپلیکیشن های دیگر می شوند اما ربات تلگرام به راحتی می تواند محاسبات پیچیده شما را پاسخ دهد بنابراین حتما به این ربات سر بزنید.

 

ما در دنیایی زندگی می کنیم که فناوری و تکنولوژی حرف اول را می زند تلگرام این روزها با ربات هایش انجام دادن کارهای پیش پا افتاده و حتی نسبتا سخت را برای ما آسان کرده است پس بهتر است از آنها غافل نشویم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید