2024-03-19 14:38:21

جایزه 30 هزار دلاری ماکروسافت به یابندگان باگ‌های ویندوز 10

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 ماکروسافت، یکی از بزرگترین کمپانی‌های نرم‌افزار دنیا تصمیم دارد به محققانی که بتوانند در سرویس هایش باگی را پیدا و معرفی کنند در حدود 30 هزار دلار جایزه بدهد.

 

در پی خبری که گوگل در روزهای پیشین جزئیاتی از باگ‌های امنیتی ویندوز 10 را در بلاگ رسمی خود منتشر کرده بود ماکروسافت را وادار به ایجاد چالشی کرد که در آن محققان در صورت پیدا کردن باگ می توانند جایزه 30 هزار دلاری از ماکروسافت دریافت کنند.

 

این چالش که از ابتدای ماه مارس تا پایان ماه می در نظر گرفته شده است به محققانی اهدا خواهد شد که بتوانند در این مدت باگ‌های مشخصی را در سرویس های ماکروسافت پیدا کنند.

 

جایزه 30 هزار دلاری ماکروسافت به یابندگان باگ‌های ویندوز 10

 

با این وجود که این غول نرم افزاری میتوانست با استخدام محققانی دیگر به پیدا کردن این باگ‌ها تلاش کند اما در اقدامی تصمیم به استفاده از محققان مستقل کرده است. جالب است بدانید که ماکروسافت نیز باید بتواند در این مدت سه ماهه باگ‌های نرم افزار خود را پیدا و رفع کند.

 

هرچند که محققان می توانند پس از یافتن باگ، آن را با قیمت بیشتر در دارک وب به فروش برسانند و یا با گسترش آن به عنوان بدافزار پول بیشتری بدست بیاورند اما این کار غیر قانونی بوده و دارای پیگرد و جریمه های سنگین می باشد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید