2024-04-18 20:45:27

تماس صوتی اپلیکیشن تلگرام برای کاربران ایرانی فعال شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

تماس صوتی از طریق اپلیکیشن تلگرام برای کاربران ایرانی فعال شد و هم اکنون کاربران این اپلیکیشن محبوب می توانند با استفاده از آن تماس صوتی با دوستان خود برقرار کنند.

 

با توجه به خبرهای حاکی از امکان جدید تماس صوتی از طریق اپلیکیشن تلگرام برای کاربران ایرانی، بالاخره این امکان فعال شد و با استفاده از این امکان می توان با دوستان تماس صوتی برقرار کرد. تنها شرط استفاده از این امکان جدید، دریافت جدیدترین نسخه تلگرام و همچنین دریافت تماس از کاربر ایرانی است.

 

چگونه تماس صوتی تلگرام را فعال کنیم؟

 

چگونه امکان تماس صوتی در تلگرام را فعال کنیم؟

 

برای استفاده از امکان جدید تلگرام، ابتدا نسخه ی تلگرام خود را بروز کرده و سپس به صفحه پروفایل شخصی که قصد تماس با او را دارید بروید و روی آیکون تماس بزنید تا تماس برقرار شود.

 

در صورتی که کاربری که قصد تماس با او را دارید نسخه ی تلگرام خود را آپدیت نکرده و یا تنظیمات آن را خاموش کرده باشد امکان برقرای تماس با او را ندارید. در این صورت پیامی به منظور اطلاع از اپدیت نبودن و یا غیر فعال کردن این امکان برای شما نشان داده می شود.

 

شما می توانید آیکون تماس را در منوی کناری تلگرام نیز مشاهده کنید و به وسیله آن گزارش های تماس خود را بررسی نمایید.

 

شما همچنین می توانید برای برقرای تماس از آیدی تلگرام دوستان خود نیز استفاده کنید و دیگر نیازی به شماره تلفن کاربر مورد نظر خود ندارید.

 

پس از برقرای تماس توسط تلگرام سه آیکون نمایش داده می شوند که می توانید از آنها برای قطع صدای میکروفون، انتقال صدا به بلندگوی گوشی و توسط آیکون نهایی در حین مکالمه به صفحه چت خود بازگردید.

 

کیفیت تماس صوتی تلگرام چگونه است؟

 

سوال مهمی که درباره تماس صوتی تلگرام وجود دارد کیفیت صدای این تماس است. کیفیت صدای تماس صوتی تلگرام مانند سایت های پخش ویدئوی آنلاین است و این کیفیت تماما به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. بنابراین هرچه سرعت اینترنت ضعیف تری داشته باشید این تماس از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود.

 

امتیاز به کیفیت تماس صوتی تلگرام

 

پس از قطع تماس شما می توانید به تلگرام در رابطه با کیفیت تماس و تجربه کاربری خود امتیاز دهید. در پایان تماس پنجره ای باز میشود و شما می توانید با دادن ستاره میزان رضایت خود را از تماس صوتی در تلگرام نشان بدهید.

 امتیاز دادن به کیفیت تماس صوتی تلگرام

 

 

آموزش غیرفعال کردن تماس صوتی در تلگرام

 

برای غیر فعال کردن امکان برقرای تماس صوتی در تلگرام میتوانید به بخش تنظیمات تماس رفته و این امکان را برای همه، مخاطبان و یا تعداد خاصی از مخاطبان که شما آنها را مشخص می کنید تنظیم نمایید.

 

آموزش غیرفعال سازی دریافت تماس صوتی در تلگرام

 

امنیت تماس صوتی تلگرام چگونه است؟

 

تماتس صوتی در تلگرام همانند سکرت چت در همین اپلیکیشن دارای امنیت بالایی است. در صورتی که اشکال ایموجی ها در تماس صوتی تلگرام یکسان باشند تماس شما دارای امنیت است.

 

امنیت تماس در تماس صوتی تلگرام

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید