2024-03-28 22:06:27

اجرای نرم افزار حسابداری پارمیس از همه ی نقاط جهان، امکانی جدید در سرویس راه دور

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 گستردگی جغرافیایی ، ایجاد شرکت ها و انبارهای یک مجموعه اقتصادی در نقاط مختلف کشور ، اهمیت کنترل و مدیریت حساب ها به طور لحظه ای و نیز نیاز به گزارش گیری لحظه ای مدیران از امور حسابداری با توجه به عدم حضور دائمی آنها فناوری اطلاعات پارمیس را بر آن داشت تا با ارائه ی سرویس راه دور(ریموت) در جهان الکترونیک وارتباطات گامی مهم برای پاسخگویی به نیاز شما خانواده بزرگ پارمیس بردارد.

 

 

  • سرویس راه دور چیست ؟

 سرویس راه دور امکانی جدید برای اجرای نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس در همه ی نقاط جهان است و اتصال به سیستم سرور برای ارتباط و بهره مندی از یک پایگاه اطلاعاتی یکپارچه را فراهم می کند.

 

  • سرویس راه دور برای چه مجموعه ها و اشخاصی مناسب است؟

 اگر شما هم از آن دسته از مدیرانی هستید که در چند شهر مختلف شعب و انبارهای مجموعه اقتصادی خود را دایر نموده اید و قصد دارید شرایطی را برقرار سازید که سایر شعب به سرور مرکزی خود که در یک شهر خاص قرار دارد متصل شده و به ثبت اطلاعات و یا گزارش گیری بپردازند می توانید با سفارش سرویس راه دور پارمیس از مزایای این سرویس بهره مند گردید. برای مثال شعبه مرکزی شما در تهران است ولی شما در شهرهای شیراز و مشهد نیز شعبه های فعال دارید .با این امکان می توانید کاربران خود را در شهرهای شیراز و مشهد مستقیما با کاربران تهران در شعبه مرکزی خود ارتباط داده و از یک پایگاه اطلاعاتی مشترک بهره مند گردید.

 

ممکن است شما هم جزو مدیرانی باشید که امکان کنترل و گزارش گیری امور حسابداری در سفرهای خارج از کشور یکی از دغدغه های ذهنی شما باشد. سرویس راه دور پارمیس به فکر این گروه از مشتریان عزیز خانواده بزرگ پارمیس نیز بوده و با ارائه خدمات سرویس راه دور پاسخگوی نیاز شما خواهیم بود. شما می توانید از هر نقطه جهان به سرور متصل شده و فعالیت های اقتصادی خود را از راه دور مدیریت نمایید.

 

کاربرانی که به دلایل مختلف برای حضور در محل مجموعه اقتصادی خود مشکلی دارند و مایل به دورکاری هستند نیز می توانند با خریداری این سرویس از راه دور اطلاعات خود را ثبت کرده و گزارشات نرم افزار خود را تهیه نمایند. دقت داشته باشید که با اتصال به سیستم سرور اطلاعات به طور یکپارچه در پایگاه اطلاعاتی سیستم سرور به ثبت می رسد.

 

 

  •  برقراری سرویس راه دور به چه مواردی نیازمند است ؟

 

      1- ارتقای نرم افزار به پارمیس پلاس (10)

           2 – اخذ آی پی استاتیک برای سیستم سرور از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی خود(ISP)

           3-  فراهم نمودن اینترنت پرسرعت برای هر دو مسیر

            4-  خرید سرویس از راه دور پارمیس

 

شما می توانید برای برخورداری از سرویس راه دور و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت فناوری اطلاعات پارمیس تماس حاصل نموده و شرایط بهره مندی ازاین مزایا را مطلع گردید.

دفتر مرکزی فروش پارمیس:

شماره مرکز تماس: 87758-021
تلفن مستقیم : 87759999
ایمیل:  Sales{at}ParmisIT.com

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید