2024-03-29 01:07:13

تقدیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین از فناوری اطلاعات پارمیس در هفتمین نمایشگاه الکامپ قزوین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 شرکت فناوری اطلاعات پارمیس ، تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری کوشش های بی دریغ خود را در جهت رشد و توسعه صنعت رایانه و حوزه های مرتبط با آن ادامه داده است و همواره اندیشه بنیادین و استراتژیک را جزء اهداف خود می پندارد.

شرکت در نمایشگاه بین المللی استان قزوین در هفته پایانی مرداد ماه سال جاری در جهت معرفی نرم افزار حسابداری ویژه کسب و کارهای گوناگون به مردم محترم این استان با استقبال بی نظیری از سوی هم وطنان گرامی استان قزوین روبه‌رو شد که افتخاری برای پارمیس می باشد.

قابل ذکر است که غرفه فناوری اطلاعات پارمیس در این نمایشگاه مورد توجه و استقبال هیئت مدیره نظام صنفی رایانه ای استان قزوین و مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی قزوین نیز قرار گرفت که مایه افتخار و سر بلندی است.

هدف پارمیس از حضور در این نمایشگاه تقویت ارتباط صاحبان کسب و کار با مشتریان و ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه به آنان و علاقه مندان به نرم افزار حسابداری بود . انواع نرم افزار حسابداری و نرم افزار مالی پارمیس متناسب با نیازهای کسب و کارهای گوناگون طراحی و توسعه پیدا کرده که باعث می شود مدیریت امور مالی به بهترین وجه ممکن و دقت بالا و کوتاه ترین زمان انجام شود.

تقدیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین از فناوری اطلاعات پارمیس در هفتمین نمایشگاه الکامپ قزوین

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید