2024-03-19 14:39:38

پارمیس برای دومین سال متوالی تندیس نقره ای جشنواره وب و کسب و کار ایران را دریافت کرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس، امسال نیز با حضور موفق خود در جشنواره وب و کسب و کار ایران موفق به دریافت تندیس نقره ای تعاملات الکترونیکی شد.

به گزارش روابط عمومی پارمیس، فرآیند ارزیابی این جشنواره که از ماه گذشته آغاز شده است منجر شد تا سایت شرکت پارمیس در میان صدها شرکت کننده این جشنواره موفق به دریافت تندیس جشنواره شود و وب سایت این شرکت فاکتورهای مورد نیاز برای دریافت این جشنواره را دریافت نماید.

بیشتر بخوانید: برنامه حسابداری

از آنجایی که پارمیس که در سال گذشته نیز برای اولین بار در این جشنواره حضور داشت و تندیس جشنواره را دریافت نمود، به جرات میتوان گفت که فاکتورهای ارزیابی این جشنواره تا حد بالایی در بهبود مقوله فناوری اطلاعات در سایت پارمیس موثر بود و توانست وب سایت پارمیس را به معیارهای استاندارد سازی وب سایت تا حد زیادی نزدیک کند.

حتما بدانید: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار

از این رو میتوان خاطر نشان کرد که از سال گذشته تاکنون وبسایت پارمیس دستخوش تغییرات بسیاری شد که این عامل به بهبود هرچه بیشتر ارتباط کاربران سایت پارمیس کمک شایانی نموده است و توانست رابط کاربری سایت را برای کاربران به استانداردهای جهانی بیشتر از پیش نزدیک کند.

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار تولیدی و نرم افزار تولید و پایانه فروشگاهی

اختتامیه این جشنواره که روز سه شنبه 28 آذر ماه در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد با سخنرانی تعدادی از چهره های شناخته شده حوزه فناوری اطلاعات از جمله آقای مهندس اسماعیل زاده، مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات، آقای دکتر وحدت، مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و همچنین جناب آقای دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری همراه بود که به تفصیل درباره اهمیت فناوری اطلاعات در کسب و کارها با اندازه های متفاوت گفتگو شد و کارگاه هایی نیز در خلال این مراسم در خصوص معرفی ابزارهای ارزیابی وب سایت به نمایندگان و مدیران شرکت های حاضر در مراسم برگزار شد.

حتما بدانید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار بازرگانی

امیدواریم که با استفاده از نتایج ارزیابی های تخصصی صورت گرفته روی وبسایت پارمیس، در ادامه بتوانیم وبسایت پارمیس را برای سهولت دسترسی کاربران، با استاندارهای جهانی مطابقت دهیم تا از این طریق بتوانیم رضایت کاربران خود را نیز کسب نماییم.

اخبار سال گذشته » پارمیس موفق به دریافت تندیس نقره ای از اولین جشنواره وب و کسب و کار ایران شد

در ادامه توجه شما را به تصاویری از این مراسم اختتامیه جلب مینماییم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید