2024-03-19 08:55:42

حسابداری پارمیس همراه بهترین اپلیکیشن کاربردی جشنواره وب و موبایل از نگاه مردم برای سومین سال پیاپی شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه، محصول رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، امسال برای سومین سال متوالی در جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بهترین اپلیکیشن کاربردی به انتخاب مردم برگزیده شد.

پارمیس همراه یک اپلیکیشن رایگان برای پلتفرم های اندروید و iOS است که با هدف رفع نیاز برنامه حسابداری شخصی و خانوادگی افراد و اعضای خانواده طراحی شده است و میتواند با امکانات متعددی که در اختیار کاربرانش قرار میدهد به تمامی افراد از اقشار مختلف در مدیریت هرچه بهتر امور مالی شخصی و خانوادگیشان کمک کند.

دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

امسال نیز پارمیس همراه با حمایت های کاربران عزیزش توانست در بخش نگاه مردمی جشنواره وب و موبایل ایران مورد توجه قرار بگیرد و به عنوان برترین اپلیکیشن کاربردی ار دیدگاه مردم انتخاب شود تا افتخاری دیگر را به سبد افتخارات پارمیس بیافزاید. پارمیس همراه در هشتمین و نهمین دوره این جشنواره، به لطف همراهان عزیز برگزیده شده بود و همچنین در سال گذشته نیز به عنوان کاندید بهترین اپلیکیشن کاربردی مورد توجه داوران جشنواره نیز قرار گرفته بود.

باید بخوانید: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار

پارمیس همراه در جشنواره وب و موبایل ایران

تیم تولید و پشتیبانی پارمیس همراه، هم اکنون در حال کار روی امکانات جدیدی هستند که در نسخه های آتی این اپلیکیشن به کاربران گرامی عرضه خواهد شد… منتظر خبرهای خوب درباره جدیدترین های پارمیس همراه باشید.

بیشتر مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی و کارتخوان اندرویدی

دانلود رایگان

فناوری اطلاعات پارمیس ضمن تشکر ویژه از تمامی عزیزانی که در این جشنواره از پارمیس همراه حمایت کردند، از کاربران گرامی که همواره با نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود ما را به سمت بهتر شدن سوق دادند نیز سپاسگذاریم و امیدواریم که پارمیس همراه تا به امروز توانسته باشد بخش عظیمی از نیازهای جامعه و خانواده ها برای مدیریت مالی زندگی شخصیشان را پوشش داده باشد.

منبع خبر: iwmf.ir

لینک خبر هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل

لینک خبر نهمین دوره جشنواره وب و موبایل

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید