2024-03-19 09:41:08

با معرفی پارمیس همراه به دوستانتان امتیاز کسب کنید و از قابلیت های جدید این اپلیکیشن لذت ببرید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

براساس آخرین خبرهای منتشر شده توسط روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، نسخه جدید اپلیکیشن نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه، قرار است که با تغییرات ساختاری منتشر شود؛ که یکی از این تغییرات مهم افزوده شدن بخشی با نام کسب امتیاز می باشد که نشاندهنده میزان امتیاز کاربران است. همراه ما باشید تا در ادامه خبر درباره این قابلیت جدید بیشتر توضیح دهیم.

پارمیس همراه، اپلیکیشن حسابداری شخصی و خانوادگی روی تلفن های همراه و دستگاه های هوشمند اندرویدی و iOS می باشد که تاکنون با نسخه های مختلفی که منتشر کرده، امکانات کاربردی زیادی را درون برنامه گنجانده است، که انجام امور حسابداری شخصی و خانوادگی را به سادگی برای تمامی افراد امکان پذیر میکند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

برخی از امکاناتی که تاکنون در پارمیس همراه وجود داشته است از جمله ثبت هزینه و درآمدها، ثبت وام، ثبت چک های بانکی، مدیریت حساب ها و پیامک های بانکی، بودجه بندی هزینه و درآمدها، ثبت فعالیت ها، انواع گزارش گیری ها و غیره می باشد. برای مشاهده تمامی امکانات پارمیس همراه و دانلود برنامه به اینجا مراجعه کنید.

گفتنی است که در نسخه جدید پارمیس همراه قرار است که با توجه به درخواست های بیشمار کاربران، با استفاده از فناوری Cloud یا فضای ابری، به صورت خودکار از اطلاعات کاربران فایل های پشتیبان تهیه شود و این فایلها در سرورهای پارمیس به صورت امن نگهداری می شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از پاک شدن اطلاعات، از بین رفتن داده ها و سرقت گوشی، کاربران گرامی بتوانند این اطلاعات را بازیابی کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر این خبر به اینجا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری

علاوه بر موارد گفته شده یکی دیگر از تغییرات اساسی پارمیس همراه در نسخه جدید، امکان کسب امتیاز می باشد. این ویژگی بدین صورت عمل میکند که شما به ازای معرفی برنامه به دوستان یا از طریق روش های دیگر، امتیاز مشخصی کسب میکنید. در نهایت امتیازهای کسب شده برای استفاده از امکانات برنامه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

نرم افزار حسابداری پارمیس همراه

ممکن است بسیاری از کاربرانی که هم اکنون از پارمیس همراه استفاده میکنند این سوال برایشان پیش بیاید که آیا استفاده از برنامه همچنان رایگان خواهد بود یا خیر؟

کاربران قدیمی پارمیس همراه که قبل از انتشار نسخه جدید، برنامه را نصب و ثبت نام خود را تکمیل نمایند، میتوانند از تمام امکاناتی که تاکنون در پارمیس همراه منتشر شده است به صورت رایگان استفاده نمایند و تنها در صورتی نیازمند کسب امتیاز هستند که در نسخه های بعدی برنامه امکانات جدیدی اضافه شود، لذا در اینصورت برای استفاده از این امکانات جدید باید امتیاز لازم برای فعال سازی آنها را کسب کنند.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار CRM

در واقع امکانات پایه به صورت نامحدود برای کاربران سابق فعال خواهد بود و امکانات جدید نیازمند کسب امتیاز هستند. اما با پیوستن اعضای جدید به جمع کاربران پارمیس همراه، بخش هایی از برنامه فعال خواهد بود و برای استفاده از سایر بخش ها نیازمند کسب امتیاز خواهند بود.

فرآیند کسب امتیاز چگونه است؟

برای کسب امتیاز شما میتوانید از روش های مختلفی استفاده کنید از جمله

– ثبت نام با معرف

– ثبت نام بدون معرف

– معرفی نرم افزار به دیگران

باید مطالعه کنید: نرم افزار تولید و نرم افزار فروشگاهی

پس از کسب امتیاز کافی، این امتیازها برای فعال کردن بخش های مختلف برنامه مانند پشتیبان گیری آنلاین و سایر امکانات جدیدتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


نرم افزار حسابداری پارمیس همراهنرم افزار حسابداری پارمیس همراه

علاوه بر موارد گفته شده یکی دیگر از تغییرات اساسی پارمیس همراه در نسخه جدید، امکان کسب امتیاز می باشد. این ویژگی بدین صورت عمل میکند که شما به ازای معرفی برنامه به دوستان یا از طریق روش های دیگر، امتیاز مشخصی کسب میکنید. در نهایت امتیازهای کسب شده برای استفاده از امکانات برنامه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار بازرگانی

با معرفی پارمیس به دوستانتان به باشگاه هواداران پارمیس بپیوندید و امتیاز کسب کنید.

کسب امتیاز چه مزیتی دارد؟

علاوه بر فعالسازی امکانات برنامه، یکی دیگر از مواردی که کسب امتیاز در آن تاثیر گذار خواهد بود، سطح بندی کاربران می باشد. شما با کسب امتیاز در پارمیس همراه، به عنوان یک کاربر سطح بندی خواهید شد و امتیازهای کسب شده توسط شما تعیین کننده سطح کاربری شما در میان سایر کاربران خواهد بود. ضمن اینکه براساس این رده بندی میتوانید از امکانات یا خدمات خاصی که پارمیس ارائه می کند به صورت ویژه نیز استفاده نمایید که اخبار مرتبط با این مزیت را به مراتب از طریق کانال های اطلاع رسانی پارمیس همراه در اختیار کاربران گرامی قرار خواهیم داد.

باید حتما بخوانید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار شرکتی

نرم افزار حسابداری پارمیس همراه

امیدواریم که شما کاربران عزیز همچون گذشته ما را از نظرات خود آگاه سازید تا در راستای هرچه بهتر شدن اپلیکیشن از پیشنهادات شما همراهان عزیز پارمیس بهره مند شویم.

برای دنبال کردن جدیدترین اخبار درباره پارمیس همراه کانال تلگرام @ParmisMobile را دنبال کنید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید