2024-03-19 13:07:43

آموزش انتقال بکاپ پارمیس همراه به اپ جدید (ویژه‌ی کاربران iOS)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: کاربرانی که نسخه ios پارمیس همراه را از اپ استور دانلود کرده بودند و پس از آپدیت از مارکت های ایرانی در انتقال اطلاعات خود دچار مشکل شده اند توجه داشته باشند که چنانچه پشتیبان گیری ابری خود را فعال نکرده بودند، تا قبل از انتقال بکاپ اپ قدیمی به اپ جدید، به هیچ وجه نسخه قدیمی پارمیس همراه را از تلفن همراه خود پاک نکنند. در غیر این صورت پارمیس هیچگونه مسئولیتی بابت دیتای از دست رفته شما نخواهد داشت.

مطالعه بیشتر: برنامه حسابداری

 اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه هم اکنون از طریق مارکت سیبچه، سیب ایرانی و آی اپس در دسترس قرار دارد. کاربران گرامی iOS می‌توانند اپلیکیشن پارمیس همراه را از این مارکت دریافت و نصب کنند.

قابل توجه کاربران iOS : شرکت فناوری اطلاعات پارمیس هیچگونه مسئولیتی بابت بسته شدن مجدد اپ از جانب اپل و یا مشکلات دیگر از این سمت را ندارد.

جهت انتقال بکاپ از اپ قبلی به جدید، ویدئو آموزشی و متن زیر را با دقت مطالعه کنید. این آموزش مناسب کاربرانی است که اپ قدیمی (دانلود شده از اپ استور) را از تلفن همراه خود پاک نکرده باشند.

  • گوشی آیفون خود را به سیستم متصل کرده و وارد نرم افزار iTunes شوید و منتظر بمانید تا آن نرم افزار آن را شناسایی کند.
  • پس از شناسایی ، گزینه File Sharing را انتخاب نمایید. سپس از لیست برنامه ها، نسخه قبلی حسابداری پارمیس همراه را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده فایل  parmis_v2.sqlite را روی دسکتاپ یا فولدر مورد نظر خود ذخیره (یا Drag and Drop) کنید.
  • سپس فایل بکاپ را به پوشه ی نسخه جدید حسابداری پارمیس همراه بکشید و رها کنید و در پیغام ظاهر شده روی Replace کلیک کنید.
  • اطلاعات شما به نسخه ی جدید منتقل شده است. نرم افزار خود را یکبار ببندید و باز کنید تا دیتای قبلی برای شما نمایش داده شود.

حتما بخوانید: نرم افزار حقوق و دستمزد

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید