2024-03-19 08:59:21

رویکردی نوین در صنعت خرده‌فروشی کشور | نمایشگاه ایران ریتیل شو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس: نخستین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته(ایران ریتل شو2019) که با استقبال چشمگیری روبرو شد، این روزها میزبان مدیران، صاحبان مراکز خرید و شرکت های نرم افزاری (برنامه حسابداری) و سخت افزاری است که از شهرهای مختلف کشور در این نمایشگاه حضور یافته اند.

به گفته مجری برگزار کننده ی این نمایشگاه، در فضای حرفه ای صنعت خرده فروشی این رویداد انعکاس خوبی داشته است. وی همچنین خاطر نشان کرد که سعی کرده‌ایم با تبلیغات محیطی گسترده این رویداد مهم را به شکل مناسبی معرفی کنیم. حدود 50 شرکت به طور مستقیم و 10 شرکت به طور غیر مستقیم در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

ارمغان همکاری شرکت پارمیس و زبراسیا

پارمیس و زبرآسیا از جمله شرکت هایی هستند که به صورت مشترک در این نمایشگاه حضور یافته‌اند. راهکار ابری پارمیس 360 با همکاری زبرآسیا به فن‌آوری RFID تجهیز شد تا صنعت خرده فروشی ایران همگام با دنیا از ویژگی‌های ممتاز استفاده از یک سامانه جامع و مالتی پلتفرم مدیریت کسب‌وکار به همراه تجهیزاتRFID  بهره جوید.

این تکنولوژی چند سالی است که وارد ایران نیز شده، اما به دلیل عدم پیاده سازی زیرساخت‌های نرم افزاری لازم برای عرضه و معرفی بهتر این محصول به بازار، قابلیت‌های بی‌نظیر آن تاکنون از دید مخاطبانش پنهان مانده است. با این حال امسال در این نمایشگاه و با همکاری مشترکی که پیش آمده است، سیستم‌های شناسایی خودکار و جمع آوری داده ها بیش از پیش توانسته اند قابلیت ها و امکاناتشان را به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه معرفی کنند.

در غرفه مشترک پارمیس و زبرآسیا چه خبر است؟

در بازدیدهایی که از غرفه انجام می شود، دقت و سرعت عملی که تکنولوژی RFID در ثبت و جمع آوری داده و همچنین صدور فاکتور دارد برای همگان بسیار جذاب و جدید است. برای مثال انجام کارهایی مانند انبارگردانی (با هر مقدار موجودی در انبار با نرم افزار انبار پارمیس) در کسری از ثانیه صورت می پذیرد.

درباره RFID بیشتر بدانید

تکنولوژی RFID مخفف عبارت Radio Frequency Identification  و به معنی شناسایی از طریق امواج رادیویی است. درواقع یک سامانه شناسایی بی‌سیم قادر به تبادل داده‌ها به‌وسیله برقراری اطلاعات بین یک Reader  (بازخوان یا تگخوان) و یک) Tag شناسه یا تگ) است که به یک کالا، شی، کارت و غیره متصل شده‌اند. به عبارت دیگر سامانه‌های RFID از سیگنال‌های الکترونیکی و الکترومغناطیسی برای خواندن و نوشتن داده‌ها بدون تماس بهره می‌گیرد.

برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت‌های این سیستم به غرفه مشترک پارمیس و زبرآسیا در نمایشگاه Iran Retail Show 2019  مراجعه کنید.

زمان برگزاری : ۹ الی ۱۲ آبان ماه ۹۸ | ساعات بازدید : 10 الی 17

محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران | سالن 5 | غرفه 11

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید