2024-04-16 23:27:17

پارمیس منتخب جشنواره تولید ملی – حمایت ملی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اهداء تندیس جشنواره تولید ملی، حمایت ملی به پرافتخارترین شرکت نرم افزاری کشور

پارمیس از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تنها شرکت نرم افزاری کشور، در جشنواره ملی تولید ملی، حمایت ملی برگزیده شد.
دهمین جشنوارۀ تولید ملی- افتخار ملی سی‌ام بهمن ماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار گردید و شرکت فناوری اطلاعات پارمیس بعنوان پرافتخارترین شرکت نرم افزاری در سال 1391 از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تولیدکننده ویژه نرم افزاری و برتر برگزیده این جشنواره انتخاب شد. دراین مراسم لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به بنیانگذار پارمیس اهدا شد.
در این جشنواره كه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس مؤسسۀ استاندارد، رییس کمیسیون صنایع مجلس، رییس شبکۀ خانه‌های صنعت و معدن کشور، مقامات و مدیران صنعت و اقتصاد کشور، دانشگاهیان، اصحاب رسانه و همچنین مدیران و صاحبان صنایع برگزار شد، از تولیدکنندگان صنعتی برتر در سه رتبه‌بندی ویژه، ممتاز و برگزیده تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم مهدی غضنفری، وزیر صنعت و معدن و تجارت ضمن گزارشی از عملکرد ده ماهۀ اخیر وزارتخانۀ تحت مديريت خود، در خصوص تسهیلات، تولید و تجارت، به بیان چالش‌های پیش رو با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی پرداخت و خواستار جهت‌گیری مسئولان حوزۀ تولید به سمت صادرات و ارزآوری شد . وی تولید صادراتی را جانشین مناسبی برای کمبود ارز دانست و خاطرنشان کرد: در صورت صادر نشدن نفت، تولید می‌تواند ارز مورد نیاز خود را از طریق صادرات کسب کند.
پیش از سخنرانی وزیر صنعت، سایر مقامات، نمایندگان مجلس، صاحبان صنایع و اعضای خانۀ صنعت و معدن و اتاق صنایع و معادن ایران نیز دربارۀ مسائل روز صنعت به سخنرانی پرداختند.
در خاتمۀ دهمین جشنوارۀ تولید ملی که با محور قرار دادن سیاست تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار گرديد، بیانیه‌ای از سوی برگزارکنندگان قرائت شد و جشنواره با اميد به عملی شدن این بیانیه توسط دولت و مجلس به کار خود پایان داد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید