2024-03-29 01:23:33

بنیان گذار و مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به عنوان عضو هیئت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت جوانان استان تهران برگزیده شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

جلسه مجمع عمومی خانه صنعت معدن و تجارت جوانان استان تهران برگزار شد.

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به عنوان عضو هیئت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت جوانان استان تهران برگزیده شد.

در پرسشی کوتاه از خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران و انگیزه حضور ایشان جویا شدیم:

چه شد که با این مشغله ها و درگیری های موجود در کسب و کارها خصوصا صنف فناوری اطلاعات مسئولیت تشکلی برعهده گرفتید و آیا برنامه خاصی برای کمک به صنف دارید؟

“اگر قرار باشد همه فقط به فکر کسب و کار خودمان باشیم و هیچ کمکی در جهت فعالیت های صنفی نداشته باشیم که هیچ کاری پیش نخواهد رفت. وقتی قرار شد خانه تهران تاسیس شود با مهندس صدری که خودشان سال های سال با وجود مشغله های ویژه کسب و کار خودشان، با قبول مسئولیت خانه صنعت و معدن در جهت حل مشکلات ما فعالیت کرده اند صحبت کردم و گفتم که علی رغم تمام مشکلات اگر اعضا مسئولیتی را برگردنم بگذارند وظیفه خود می دانم که هرآنچه در توان دارم برای بهبود صنعت استان به کار گیرم. علاوه بر اینکه اگر بخواهیم صنف آی تی را از مهجوریت به در آوریم و در درجه اول به عنوان یک صنعت جا بیاندازیم باید در تشکل های مختلف نماینده داشته باشیم. از آنجاییکه همه می دانیم که شالوده صنف فناوری اطلاعات با جوانی عجین شده است خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان می تواند مکان مناسبی برای حضور هر چه بهتر نمایندگان صنف آی تی باشد.”

ایشان که این روزها برای رونمایی از نسل جدید نرم افزارهای مالی پارمیس در نمایشگاه الکامپ آماده می شود در توضیح انتخاب خود به این موارد اشاره کرد و ادامه داد:

“البته بنده واقعا برنامه ای برای حضور در انتخابات خانه نداشتم و فقط به اصرار دوستان و اعضا قبول کردم نامزد شوم که همه دوستان و اعضای خانه به بنده لطف داشتند، در نتیجه از امروز مسئولیت جدیدی بر دوشم قرار گرفته که انشاء الله با یاری خداوند و کمک دیگر دوستان در حد توان خود کمک خواهیم کرد تا چرخ صنعت بهتر از قبل بچرخد.”

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید