2024-03-28 17:11:52

جلسه هم اندیشی مدیرعامل پارمیس و جمعی از اعضاء هیات مدیره خانه صنعت ومعدن وتجارت بامهندس محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

بهارستان میزبان جلسه هم اندیشی مدیر عامل پارمیس و جمعی از اعضاء هیات مدیره خانه صنعت ومعدن وتجارت بامهندس محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت :باید با استفاده از تجربیات، یک سیاست راهبرد ی و یا نقشه راه برای صنعت کشور تدوین نماییم. وی با بر شمردن برخی از مشکلات افزود باید با بررسی وضعیت صنعت نواقص را بر طرف کرد و نقاط قوت را تقویت نمود تا بصورت کاربردی به صنعت کشور کمک کرد.
دبیر جامعه مهندسین ایران در جلسه هم اندیشی نخبگان جوان صنعت کشور که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت باید با شجاعت و خرد ورزی مشکلات صنعت را بطور ریشه ای حل کرد. باید با اصلاح ساختارهای تولید ومصرف از خسارت های کلان جلوگیری کرد.وی در پایان با تقدیر از تولید کنندگان کشور اظهار امیدواری کرد که دولت یازدهم با تدبیری که اتخاذ کرده است درصدد است با برنامه های خود بسیاری از مشکلات تولید ، صنعت و اقتصاد کشور را برطرف نماید.
مدیرعامل پارمیس و عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن و تجارت نیزدر خصوص مسائل اقتصادی و مشکلات شرکت های نرم افزاری بویژه در زمینه تعریف جایگاه این شرکت ها به عنوان صنعت یا شرکت های دانش بنیان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند .ایشان در حوزه صنعت و معدن و فناوری اطلاعات گزارش هایی نیز ارایه دادند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید