2024-03-28 21:12:52

نرم افزار حسابداری پارمیس همراه نامزد دریافت بهترین اپلیکیشن درهفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال گردید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

حسابداری پارمیس همراه ار بین 5000 آثار ارسال شده به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال در دو گروه نرم افزار های کاربردی و آموزشی نامزد دریافت بهترین اپلیکیشن شد.

جشنواره رسانه های دیجیتیال یکی از معتبرترین جشنواره های حوزه دیجیتال است که سالانه توسط وزارت ارشاد برگزار می گردد

دبیر هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال از برگزاری آیین اختتامیه و مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره در روز شنبه 10 خردادماه در تالار وحدت خبر داد.   

 به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، حسین واعظیان گفت: آیین اختتام هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال در بخش های تارنماهای اینترنتی و رسانه های برخط، نرم افزارهای تلفن همراه و سامانه های بر خط غیراینترنتی، بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال، نرم افزارهای رسانه ای، هنرهای دیجیتال، ایده، پژوهش و فناوری ، تولیدات دانش آموزی و نشر دیجیتال شنبه 10 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 وی جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی ‌درحوزه رسانه‌های دیجیتال را از جمله اهداف هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال برشمرد و افزود: این جشنواره با فراهم آوردن بستر رقابت میان تولیدکنندگان به شناسایی و ارزیابی تولیدات سال جاری رسانه‌های دیجیتال پرداخته و ارزیابی آثار رسیده توسط متخصصان فناوری اطلاعات، خبرگان فرهنگی و تولیدکنندگان موفق تحت عنوان کمیته داوری صورت گرفته است.

 دبیر هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال با اعلام شرکت بیش از  5 هزار عنوان اثر در این جشنواره گفت: داوری آثار در 7 بخش جشنواره در سه سطح انتخاب، داوری میانی و داوری نهایی انجام شده و آثار توسط کمیته انتخاب، براساس معیارهای اولیه فنی، محتوایی و شرایط حضور در جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 واعظیان افزود: داوری میانی براساس کاربرگ های ارزیابی که به بررسی فنی، محتوایی، کاربری و هنری آثار می پردازد، توسط کمیته داوری انجام شد و بیش از 2 هزار عنوان اثر به مرحله میانی ورود پیدا کردند.

 وی با اشاره به اینکه بیش از 200 عنوان اثر به مرحله داوری نهایی رسیده و مورد ارزیابی اعضای هیات علمی جشنواره قرار گرفته، گفت: از این میان بیش از 40 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده است که از آنها تقدیر خواهد شد.

 

حسابداری پارمیس همراه ازسری محصولات موبایل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است و با توجه به تخصص و تجربه پارمیس در تولید نرم افزارهای حسابداری  و تخصصی نرم افزاری، بگونه ای ویژه طراحی گردیده که علاوه بر کارایی سهل و آسان می تواند قابلبت های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

حسابداری پارمیس همراه تا کنون مورد توجه کاربران و بخصوص رسانه های مختلف قرار گرفته است که این خود نشان از موفقیت پارمیس در حوزه های جدید با فناوری بالا و پیشرفته می باشد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید