2024-03-19 06:21:48

ثبت لیست فعالیت های روزانه در اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

کاربرد ثبت لیست فعالیت های روزانه در اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه چیست؟

همه ما حداقل یکبار در ماه لیستی از مایحتاج مورد نیاز خود را یادداشت می کنیم تا هنگام خرید از فروشگاه، لیست یادداشت شده را خریداری کنیم تا چیزی از قلم نیفتد؛ یا در طول روز برای انجام امور مختلف زمانبندی میکنیم تا تمامی کارهای مورد نظر برای آن روز را در نرم افزار حسابداری به ثمر برسانیم و یا برای انجام کارهایی در آینده برنامه ریزی می کنیم. ثبت یادآوری برای این فعالیت ها به ما در مدیریت امور شخصی کمک میکند. برای ثبت فعالیت در پارمیس همراه به این روش عمل کنید »

1-        از طریق ماژول “ابزارها” در صفحه اصلی » گزینه “فعالیت ها” را انتخاب کنید

2-       روی دکمه + بزنید و در کوتاه ترین زمان لیست فعالیت های خود را در برنامه یادداشت کنید

تا این مرحله شما لیستی از فعالیت های روزانه را ایجاد کرده اید که با ورود به برنامه و فعالسازی ماژول فعالیت ها، در صفحه اصلی قابل مشاهده هستند و هر زمان که فعالیت های خود را به انجام رساندید میتواند آنها را تیک دار کنید تا از لیست خط بخورد.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار

توجه کنید که برخی فعالیت ها نیازمند یادآوری و هشدار هستند تا در موعد مقرر به شما یادآور شوند. در این حالت پس از ایجاد هر فعالیت، در ادامه مراحل زیر را طی کنید:

3-      روی آیکن سه نقطه در سمت چپ هر فعالیت بزنید و برای آن فعالیت، اطلاعات تکمیلی مانند تاریخ و ساعت یادآوری، هشدار و توضیحات را تنظیم کنید.

زمانی که هشدار فعالیت در بخش نوتیفیکیشن برای شما فعال می شود، با لمس کردن فعالیت در واقع آن فعالیت را از لیست خط میزنید و با کشیدن نوتیفیکیشن به خارج صفحه، آن را به زمانی دیگر موکول میکنید.

نکته : با انتخاب گزینه نمایش انجام شده ها در پایین صفحه لیست فعالیت ها، میتوانید فعالیت های خط خورده از لیست را نیز مشاهده کنید و بالعکس.

نکته : با انتخاب گزینه مرتب سازی بر اساس تاریخ، میتوانید لیست فعالیت های ثبت شده را براساس تاریخ یادآوری مرتب کنید. همچنین با آیکن چیدمان در سمت راست هریک از فعالیت ها نیز، میتوانید به ترتیب اولویت یا اهمیت آنها را جابجا کنید.

حتما مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار دریافت و پرداخت

نکته : برای حذف فعالیت های ثبت شده در لیست، باید روی آیکن سه نقطه در سمت چپ هر فعالیت بزنید و آیکن حذف (سطل زباله) را از بالای سمت راست صفحه انتخاب کنید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید