2024-03-19 12:16:10

آموزش انتقال اطلاعات از iOS به اندروید در اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

آموزش انتقال اطلاعات از iOS به اندروید در اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

یکی از عمده سوالاتی که کاربران پارمیس همراه، همواره از تیم پشتیبانی پارمیس دارند، روش صحیح انتقال فایل بکاپ روی سایر گوشی ها می باشد. این اتفاق در چهار حالت رخ میدهد.

انتقال بکاپ از اندروید به اندروید، iOS به iOS، اندروید به iOS و iOS به اندروید

مطالعه بیشتر: برنامه حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد

در هریک از این حالات، کاربر باید عملیاتی کوتاه را برای بکاپ گیری و سپس بازیابی بکاپ در گوشی دوم انجام دهد. در این آموزش قصد داریم که به روش انتقال فایل بکاپ از نسخه iOS پارمیس همراه به گوشی دیگری با نسخه اندروید بپردازیم.

مراحل کار به این صورت هست :

  • در گوشی اول با سیستم عامل iOS از قسمت تنظیمات، گزینه مدیریت پشتیبان گیری و به دنبال آن مدیریت پشتیبان گیری کاربر را بزنید و با انتخاب دکمه + یک بکاپ تهیه کنید و سپس با کشیدن دست روی فایل بکاپ به سمت چپ و انتخاب گزینه Share فایل بکاپ خود را از طریق ایمیل، تلگرام، بلوتوث و غیره به گوشی مقصد ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری و نرم افزار CRM

  • در گوشی مقصد با سیستم عامل اندروید، فایل بکاپ را دانلود کرده و به مسیر حافظه داخلی و پوشه ParmisData/Database منتقل کنید.
  • سپس برنامه پارمیس همراه نسخه اندروید را اجرا کنید و از قسمت تنظیمات، گزینه مدیریت و بازیابی فایل های پشتیبان را انتخاب کنید و روی بکاپ منتقل شده بزنید سپس با انتخاب گزینه بازیابی اطلاعات، بکاپ را بازیابی نمایید.

در این مرحله شما موفق شدید که فایل بکاپی را در گوشی اول با سیستم عامل iOS تهیه نمایید و همان فایل را به گوشی دیگری با سیستم عامل اندروید منتقل کرده و سپس بازیابی نمایید.

باید بدانید: نرم افزار فروشگاهی و پایانه فروشگاهی

برای آموزش های بیشتر در این زمینه و یادگیری سایر روش های بکاپ گیری، مطالب آموزشی و ویدئوهای جدید کانال تلگرام پارمیس همراه به نشانی @ParmisMobile را دنبال کنید و یا به منوی آموزش در برنامه مراجعه نمایید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید