2024-03-28 23:10:48

مزایای نرم افزار مالی برای بهبود فروش در کسب و کار

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

مزیت های یک نرم افزار فروشگاهی خوب

 

حتماً این سوال برایتان پیش آمده است که از بین انواع مختلف نرم افزار مالی، کدامیک برای کسب وکار شما مفید و مناسب است؟

در بین انواع نرم افزار مالی، کاربرد نرم افزار حسابداری شناخته شده تر و  در انواع کسب و کارها نیاز به یک برنامه حسابداری ملموس تر است. اما در مورد سایر نرم افزارهای مالی چطور؟

در این مقاله، به بررسی یکی از نرم افزارهای پرکاربرد این حوزه، یعنی نرم افزار حسابداری فروشگاهی می پردازیم.

 

نوع کسب و کار شما چیست؟

 

اگر کسب و کارتان، فروش کالا و خدمات است، قطعا به نرم افزاری برای نگهداری اطلاعات مشتریان و چاپ صورتحسابها و مدیریت فروشگاه خود نیاز دارید.

یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی واقعی باید بتواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند. به عنوان صاحب یک کسب و کار یا یک مدیر فروش، ایده های زیادی برای افزایش فروش دارید. میخواهید روند کار از بازاریابی تا تحویل کالا و وصول وجوه ساده تر و سریعتر انجام شود، نرم افزار فروشگاهی باید در این راه شما را یاری کند. برای رسیدن به این منظور باید با قابلیتهای اصلی نرم افزار فروشگاهی آشنا شوید.

 

چند قابلیت اساسی و مهم یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی خوب

 

–         امکان تعریف چندین نرخ برای یک کالا

نرم افزار فروشگاهی باید بتواند چند نرخ مختلف را برای یک کالا نگهداری کند. در این صورت شما میتوانید برای مشتریان مختلف بر اساس نوع خریدشان و روابط کاریتان، نرخ مخصوص داشته باشید. .هنگام صدور فاکتور نرم افزار بر اساس نام مشتری نرخ مرتبط با او را درج میکند.

برای مثال انواع نرخ های قیمت خرید، مصرف کننده، فروش ویژه و … میتواند به عنوان انواع قیمت ها تعریف شود.

 

–         امکان تعریف انواع تخفیفها و جوایز برای مشتریان

یکی از راههای افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان، اهدای جوایز و تخفیفات بر اساس میزان خریدشان است.

نرم افزار فروشگاهی باید بتواند ایده های شما را در این رابطه به شکل فرمولهای محاسباتی دریافت کند. سپس بر اساس فاکتورهای صادر شده برای مشتریان، جوایز و تخفیفها را محاسبه کند.

 

–         امکان تعیین نحوه پرداخت پورسانت بازاریابان و فروشندگان

یکی از عوامل موثر در انگیزه بازاریابان و فروشندگان برای تلاش بیشتر و فروش بالاتر، پرداخت پورسانت متناسب با میزان تلاششان است. نرم افزار فروشگاهی باید بتواند روشهای محاسبه مدنظر شما را دریافت کند. فروش بازاریابان را گزارش کند و پورسانت آنها را به طور دقیق محاسبه کند.

 

–         داشتن گزارشهای آماری دقیق از وضعیت فروش

نرم افزار فروشگاهی باید وضعیت موجود را به خوبی به تصویر بکشد. به شما گزارش دهد که کدام کالایتان پرفروش تر است، چه ماهها و فصولی بیشتر میفروشید. کدام مشتریان خرید بالاتری دارند.کدام فروشندگان عملکردشان بالاتر است. و به طور کلی گزارشات کاربردی و قابل تحلیل جهت بالا بردن بازدهی و افزایش فروش را تولید کند.

با داشتن چنین اطلاعاتی برنامه ریزی آینده فروش شما دقیقتر و نتیجه بخش تر خواهد بود.

لازم است نرم افزار فروشگاهی گزارش های لازم در این زمینه را ارائه دهد تا شما بدون صرف وقت زیاد و محاسبات پیچیده، اطلاعات پایه برای تصمیم سازی را بدست آورید.

به طور خلاصه میتوان گفت، اگر شما برای فروش بیشتر، ایده های زیادی در سر دارید، نرم افزار فروشگاهی مناسب میتواند ابزار مناسبی برای پیاده سازی ایده هایتان باشد.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، علاوه بر قابلیت هایی که برای مدیریت یک فروشگاه در اختیارتان قرار میدهد، امکانات گسترده ای را نیز میتواند برایتان فراهم کند از جمله ماژول تماس و ماژول پیامک که ارتباط با مشتریان و کارکنان را از طریق نرم افزار فراهم می کند و در برقراری ارتباط در زمان های مناسب با مشتریان بسیار کاربردی می باشد. همچنین ارتباط این نرم افزار با صندوق فروشگاهی نیز از مزیت های نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می باشد. برای آشنایی بیشتر با صندوق فروشگاهی کلیک کنید.

برای مشاهده سایر مشخصات، امکانات و قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می توانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید