2024-03-28 20:49:24

4 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای مشاغل چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
4 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اگر کسب و کارتان، فروش کالا و خدمات است، قطعاً به نرم افزاری برای نگهداری اطلاعات مشتریان و چاپ صورتحساب ها و مدیریت فروشگاه خود نیاز دارید. آیا می دانید 4 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای مشاغل چیست؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی مناسب، باید بتواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند. اگر به عنوان صاحب یک کسب و کار یا یک مدیر فروش، ایده های زیادی برای افزایش فروش دارید و میخواهید روند کار از بازاریابی تا تحویل کالا و وصول وجوه ساده تر و سریعتر انجام شود، نرم افزار فروشگاهی در این راه شما را یاری می کند.

برای رسیدن به این هدف در ادامه به بیان 4 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی میپردازیم.

1) امکان تعریف چندین نرخ برای یک کالا

نرم افزار فروشگاهی باید بتواند چند نرخ مختلف را برای یک کالا نگهداری کند. در این صورت میتوانید برای مشتریان مختلف بر اساس نوع خریدشان و روابط کاری آنها، نرخ مخصوص داشته باشید و در هنگام صدور فاکتور نرم افزار بر اساس نام مشتری نرخ مرتبط با او را درج میکند. برای مثال انواع نرخ های قیمت خرید، مصرف کننده، فروش ویژه، ترازنامه حسابداری و … میتواند به عنوان انواع قیمت ها تعریف شود.

2) امکان تعریف انواع تخفیف و جوایز به مشتریان

یکی از راههای افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان، اهدای جوایز و تخفیفات بر اساس میزان خریدشان است. نرم افزار فروشگاهی باید بتواند ایده های شما را در این رابطه به شکل فرمولهای محاسباتی دریافت کند. سپس بر اساس فاکتورهای صادر شده برای مشتریان، جوایز و تخفیف ها را محاسبه کند. این یکی از قابلیت های کاربردی است که نرم افزار حسابداری در اختیار شما قرار می دهد که باعث جلب توجه مشتریان به محصولات شما می شود و آنها را تشویق به خرید خواهد کرد.

3) امکان تعیین نحوه پرداخت پورسانت بازاریابان و فروشندگان

یکی از عوامل موثر در انگیزه بازاریابان و فروشندگان برای تلاش بیشتر و فروش بالاتر، پرداخت پورسانت متناسب با میزان تلاششان است. نرم افزار فروشگاهی باید بتواند روشهای محاسبه مدنظر شما را دریافت کند. فروش بازاریابان را گزارش کند و پورسانت آنها را به طور دقیق محاسبه کند. درنرم افزار حسابداری پارمیس شما قادرید برای هر محصول بازاریاب خاصی را مشخص نمایید و در همین راستا برای هر بازاریاب پورسانت مشخصی را تعیین نمایید.

4) داشتن گزارشهای آماری دقیق از وضعیت فروش

نرم افزار فروشگاهی باید وضعیت موجود را به خوبی برای صاحبان مشاغل به تصویر بکشد. به شما گزارش دهد که کدام کالاها پرفروش تر است، چه ماهها و فصولی بیشترین میزان فروش را داشته اید. کدام مشتریان خرید بالاتری دارند. کدام فروشندگان عملکرد بهتری دارند. و به طور کلی گزارشات کاربردی و قابل تحلیل جهت بالا بردن بازدهی و افزایش فروش را در بازه های زمانی مختلف تولید کند. با داشتن چنین اطلاعاتی برنامه ریزی آینده فروش شما دقیق تر و نتیجه بخش تر خواهد بود. لازم است نرم افزار فروشگاهی گزارش های لازم در این زمینه را ارائه دهد تا شما بدون صرف زمان زیاد و محاسبات پیچیده، اطلاعات پایه برای تصمیم گیری را بدست آورید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، علاوه بر قابلیت هایی که برای مدیریت یک فروشگاه یا واحد کسب و کار در اختیارتان قرار میدهد، امکانات کاربردی دیگری را نیز برای صاحبان مشاغل مختلف فراهم می کند؛ از جمله آنها می توان به ماژول تماس و ماژول پیامک اشاره کرد که ارتباطی موثر را با مشتریان و کارکنان از طریق نرم افزار برای صاحبان مشاغل فراهم می کند.

با توجه به موارد ذکر شده می توان ضرورت استفاده از یک نرم افزار حسابداری کارآمد با امکانات کاربردی برای اصناف، مشاغل و کسب و کارهای کوچک و متوسط را به خوبی احساس کرد. بنابراین تنها لازم است درباره امکانات مورد نیاز کسب و کارتان بنا به نیاز و فعالیت حوزه کاری شما، تصمیماتی را اتخاذ نمایید تا از این طریق مناسب ترین نرم افزار حسابداری را برای کسب و کارتان برگزینید.

جهت مشاهده امکانات نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس اینجارا مشاهده نمایید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی، با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول درباره مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی

  1. مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس چیست؟
    4 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس عبارتند از: امکان تعریف چندین نرخ برای یک کالا، امکان تعریف انواع تخفیف و جوایز مشتریان، امکان تعیین نحوه پرداخت پورسانت بازاریابان و فروشندگان و گزارش‌های آماری دقیق از وضعیت فروش.
  2. کاربردهای استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست؟
    استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی کاربردهای فراوانی دارد. به‌عنوان مثال: امکان مدیریت مالی، امکان بررسی حساب‌های بانکی، امکان گزارش‌گیری‌های مختلف، قابلیت تعریف کردن قرارداد و کاربرهای بی‌شمار دیگر.
  3. اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه چیست؟
    اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه؛ رابط کاربری آسان، مدیریت راحت‌تر و پر سودتر کسب و کار، صدور فاکتورهای دقیق برای صندوقداران از مهم‌ترین عوامل اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری هستند.
برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید