2024-03-29 18:17:34

نرم افزار حسابداری ویژه رستوران | نرم افزار حسابداری پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 بهترین نرم افزار حسابداری برای رستوران ها چیست؟

ما زمان زیادی برای صرف غذا و نوشیدنی در بیرون از خانه و در رستوران ها و فست فودها می گذرانیم. مزایای تهیه غذای سالم و هزینه آشپزی در خانه اغلب وقت زیادی از ما می گیرند. این خبر برای صاحبان رستوران ها بسیار خوشایند است. زمان و نظم بیشتر برای رستورانتان زمان زیادی از شما می گیرد و هزینه بیشتری نسبت به آنچه که شما برای نرم افزار حقوق و دستمزد، موجودی انبار با نرم افزار انبارداری و سایر هزینه ها پرداخت می کنید به وجود می آورد.

حتی اکثر کارمندان با دقت نیز نمی توانند مشکلات زنجیره تامین، سود و زیان و برنامه های کارمندانتان را در ذهن خود نگهداری کنند. خوشبختانه شما مجبور به این کار نیستید، یک راهکار نرم افزار حسابداری با مجموعه ای از ویژگی های مناسب می تواند به رستوران شما کمک کند. اما قبل از اینکه بتوانید بهترین راهکار را برای کسب و کار خود انتخاب کنید، شما باید بدانید که چه چیزی برای خرید احتیاج دارید.

کدام نرم افزار حسابداری برای رستوران ها مناسب است؟

بسیاری از رستوران ها برای مدیریت اصول کسب و کارشان از نرم افزار POS و کارتخوان اندرویدی استفاده می کنند. به عنوان یک صندوق فروشگاهی دیجیتال پول نقد به آن فکر کنید: نرم افزار POS پرداختی های مشتری ها را ثبت و دریافت می کند، کل مبلغ فروش را محاسبه می کند، مالیات بر ارزش افزوده را محاسبه می کند و سطح موجودی را تنظیم می کند. 

نرم افزار حسابداری رستوران | نرم افزار حسابداری پارمیس

 اما شما به چیزی بیشتر از این موارد برای مدیریت مالی رستوران خود احتیاج دارید. این همان دلیلی است که شما باید درباره اینکه کدام نرم افزار حسابداری برای رستورانتان بهتر است بدانید. حتی اگر شما قبلا از یک نرم افزار POS استفاده می کردید، چیزی که شما در حال حاضر به آن نیاز دارید یک نرم افزار حسابداری با امکانات کامل و به روز برای رستورانتان است.

مطالعه بیشتر: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار بازرگانی و امضای دیجیتال 

ممکن است رستوران ها اشتیاق بیشتری برای ارائه یک غذای خوب داشته باشند سپس برای تصمیم گیری های هوشمندانه اقدام می کنند. اما صاحبان رستوران ها نمی توانند بدون آگاهی از وضعیت مالی کسب و کارشان موفق عمل کنند. دانستن اعداد و اینکه هر ریال به کجا می رود برای ساختن وضعیت مالی موفق یک رستوران ضروری است، خوشبختانه اگر بهترین نرم افزار حسابداری را در رستوران داشته باشید نباید نگرانی حسابداری داشته باشید. بهترین نرم افزار حسابداری برای رستوران شما چند وظیفه اساسی اما ضروری را انجام خواهد داد.

نرم افزار حسابداری فروش روزانه را ثبت می کند

یکی از مهم ترین وظایف نرم افزار حسابداری رستوران برای شما مدیریت است که این یکی از از واضح ترین وظایف آن است. نرم افزار باید با دقت فروش روزانه را برای شما ثبت کند بنابراین شما می توانید دقیقا از میزان فروش روزانه خود اطلاع داشته باشید. علاوه بر نمایش روزانه شما، نرم افزار حسابداری مناسب میتواند گزارشاتی را برای درک بیشتر وضعیت مالی برای شما تهیه کند، به عنوان مثال کدام شب بیشترین سود را داشته است. 

حتما بدانید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار حسابداری رایگان و نحوه دریافت گواهی دیجیتال (CSR)

نرم افزار حسابداری رستوران | نرم افزار حسابداری پارمیس

 نرم افزار حسابداری ورود اطلاعات را ساده می کند

وارد کردن اطلاعات روزانه و هفتگی در مورد کسب و کار رستوران شما کار بسیار وقت گیر و یکنواختی است. نرم افزار حسابداری مناسب که برای رستوران طراحی شده میتواند فرایند ورود اطلاعات را در حالی که اطلاعات شما سازماندهی شده انجام دهد. زمانیکه ثبت اطلاعات حسابداری سخت بنظر میرسد، ممکن است شما دچار خطا شوید و اطلاعات مهم مالی را جا بیندازید. نرم افزار حسابداری مانند پارمیس پلاس اطلاعات مالی شما را به صورت موثرتری مدیریت و پیگری می کند.

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار بهای تمام شده و نرم افزار شرکتی و نرم افزار تولیدی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید