2024-03-28 12:24:28

چگونه اتوماتیک کردن فرایندها به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اشتراک مدل های کسب و کار فقط برای جعبه های زیبایی نیستند. آیا کسب و کار شما از وجود یک جریان درامد تکراری سود می برد؟

صورتحساب مشترک (همچنین پرداخت های تکراری، پرداخت های خودکار یا صورتحساب خودکار نامیده می شوند) به معنی این است که شما موافقید تا به طور خودکار پرداختی های تکراری مشتریانتان را در یک کارت بانکی مطالبه کنید، به جای اینکه به خاطر داشته باشید که هر فاکتور را جداگانه پرداخت کنید.

مطالعه کنید: برنامه حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد

مهم ترین دلیل برای پذیرش صورتحساب های تکراری، این است که درآمدتان را پیش بینی کنید که منجر به مدیریت بهتر جریان پول نقد و زمان بیشتری برای صرف وظایفی است که به شما پول می دهد.

یک مدل کسب و کار اشتراکی برای هر دو کسب و کار مبتنی بر محصول و خدمات کار می کند و همچنین می تواند فقط برای یک بخش از مشتریان شما تنظیم شود. داشتن حتی بخشی از مشتریان شما در اشتراک به شما در ایجاد روابط و برند سازی وفاداری کمک می کند. و اگر ابزارهای مناسب (نرم افزار سازمان همراه) برای مدیریت پرداخت های خودکار خود را داشته باشید، زمان زیادی را برای صرفه جویی در هزینه های مشتریان صورتحساب خود می کنید و از پرداخت پول خودداری می کنید. 

بیشتر بدانید: نرم افزار انبارداری و نرم افزار شرکتی

ویژگی های پرداخت خودکار جدید نرم افزار سازمان همراه ، برای کمک به انواع مختلف کسب و کارها طراحی شده است – هر کدام با چالش های مختلفی رو به رو هستند – در اینجا یک نگاه سریع به چگونگی استفاده از سه روش مختلف برای صرفه جویی در زمان ارائه می شود.

کسب و کارهای دارای عضویت

باشگاه های ورزشی، یوگا و باشگاه های تناسب اندام به طور کامل به یک مدل اشتراک نیاز دارند. از زمانی که بسیاری از ورزشگاه ها از عضویت برای اکثریت مشتریان خود استفاده می کنند، صورتحساب اتوماتیک ضروری است. نرم افزار سازمان همراه آن را برای مربیان شخصی آسان می کند، برای مثال مشتریان جدید را به محض عضویت به صورت اتوماتیک پرداخت می کند، و به راحتی وصعیت پرداخت مشتریان خود را می بیند.

باید بدانید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار دریافت و پرداخت

کسب و کارهای آزاد

عکاسان، نویسندگان آزاد، توسعه دهندگان وب و سایر کارشناسان خلاق دارای مشتریانی هستند که از خدماتشان به طور مرتب استفاده می کنند، و همچنین افرادی که استفاده نمی کنند. نرم افزار سازمان همراه به این فریلنسرهای آزاد این امکان را برای مشتریان منظم خود به صورت اتوماتیک پیشنهاد می دهد و هنوز هم فاکتورهای حرفه ای و سفارشی را با گزینه های پرداخت انعطاف پذیر برای مشتریان ویژه خود ایجاد می کند.

کسب و کارهای خدماتی منازل

کسب و کارهای نگهداری خانه اغلب مشتریان وفادار دارند که به طور مرتب به آنها مراجعه می کنند، اما ماهیت فصلی کسب و کار آنها به این معنی است که آنها نیاز به انعطاف بیشتری برای پرداخت مشتریان خود دارند.

مطالعه بیشتر: صندوق فروشگاهی و کارتخوان اندرویدی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید