2024-03-29 02:59:01

5 فاکتور انتخاب صندوق فروشگاهی برای کسب و کارها | نرم افزار صندوق فروشگاهی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

صندوق فروشگاهی برای هر کسب و کاری که بر مبنای تولید یا ارائه محصولات کار می کند و معاملات خود را به صورت روزانه انجام میدهد ضروری است. با توجه به نیازهای یک کسب و کار، صندوق فروشگاهی میتواند از ساده ترین، ویژگی های محدود، اتصال به یک نرم افزار حسابداری صندوق فروشگاهی جامع به همراه یک لیست طولانی از ویژگی ها دسته بندی شود. با مقاله 5 فاکتور انتخاب صندوق فروشگاهی برای کسب و کارها همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه : صندوق فروشگاهی چیست؟ چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

اگر قصد دارید که بدانید کدام صندوق فروشگاهی برای کسب و کار شما مناسب است. به این چند مورد که در زیر به آنها اشاره می کنیم توجه کنید تا بتوانید صندوق فروشگاهی مناسب کسب و کارتان را بهتر انتخاب کنید.

1. مقایسه قیمت انواع مختلف صندوق فروشگاهی

در ابتدا شما باید اندازه و نیازهای کسب و کار خودتان را در نظر بگیرید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که در حال حاضر کسب و کار شما چگونه رشد می کند و استراتژی شما برای رشد کسب و کارتان در چند سال آینده چگونه خواهد بود. شاید هزاران قلم کالا در چندین بخش مختلف در انبار شما وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری

مهم این است که آنچه که اکنون و در آینده ای نزدیک برای کسب و کارتان می بینید، درک کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کسب و کار شما به چه نوع صندوق فروشگاهی نیاز دارد. اگر شما دارای کسب و کاری با اندازه ای بزرگ و با محصولات متعددی هستید، یک نرم افزار فروشگاهی کامل با یک اسکنر بارکد خوان را خریداری کنید. اگر رشد قابل توجهی را در آینده ای نزدیک برای کسب و کار خود می بینید این انتخاب برای شما مناسب است زیرا صندوق فروشگاهی کامل مقیاس پذیری را ارائه می دهد.

2. ویژگی های امنیتی صندوق فروشگاهی را چک کنید

نگهداری پول نقد، چک و پرداخت های الکترونیکی جزء اطلاعاتی هستند که نیاز به امنیت بیشتری دارند. به همین دلیل بررسی امنیت صندوق فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است.یک کشوی قفل کننده اطمینان می دهد که افراد غیر مجاز قادر به دسترسی به پول نقد و چک های شما نیستند.

پیشنهاد مطالعه : پخش مویرگی چیست؟ بررسی سیستم توزیع و پخش مویرگی

5 فاکتور انتخاب صندوق فروشگاهی برای کسب و کارها - صندوق فروشگاهی پارمیس

3. مزایای ردیابی موجودی ها را پیگیری کنید

اگر کسب و کار شما دارایی محدودی دارد بنابراین یک صندوق فروشگاهی ساده کفایت می کند. در غیر اینصورت میتوانید از یک صندوق فروشگاهی کامل با ویژگی های بهتر برای ردیابی موجودی بهره مند شوید.

صندوق فروشگاهی مناسب کسب و کار شما به صورت خودکار معاملات روزانه را بررسی می کند بنابراین شما همیشه میتوانید به جای شمارش محصولات به صورت دستی، به طور دقیق از محصولاتی که در انبار دارید آگاهی کاملی داشته باشید. با استفاده از این امکان در زمان صرفه جویی می کنید و در صورت خروج کالا به سرعت از آن مطلع می شوید.

مطالعه بیشتر: پایانه فروشگاهی و کارتخوان اندرویدی

4. گزینه های چاپ رسید را در نظر داشته باشید

مسئله دیگری که باید در نظر بگیرید این است که می خواهید از کدام مدل پرینتر استفاده کنید. هزینه اولیه پرینتر های حرارتی گران تر است اما در بلند مدت میتواند پول را ذخیره کند اما پرینترهای نواری نیاز به شارژ کارتریج دارند.

5. تصمیم بگیرید که میخواهید از خرده فروش یا آنلاین خریداری کنید

هنگامی که به دنبال یک صندوق فروشگاهی به همراه کمترین ویژگی می گردید بهتر است از خرده فروش خرید کنید و همچنین ممکن است شما به صورت آنلاین صندوق فروشگاهی خود را خریداری کنید در این صورت شما لیست متنوعی از مدل های مختلف صندوق فروشگاهی را برای انتخاب در اختیار خواهید داشت.

حتما بخوانید: گواهی دیجیتال CSR و شناسه یکتای حافظه مالیاتی

برخی از صاحبان کسب و کار به دلیل قیمت پایین تر صندوق فروشگاهی دست دوم را خریداری می کنند.

اگر شما به دنبال یک صندوق فروشگاهی پیشرفته هستید قبل از خرید نکات بالا را در انتخاب خود اعمال کنید گزینه های مختلف را به دقت بررسی و مقایسه کنید برای مثال ویژگی نوع قیمت گذاری را بررسی کنید تا نیازهای پایه ای کسب و کار شما برطرف شود. توجه به این فاکتورها برای کمک به انتخاب و خرید صندوق فروشگاهی برای کسب و کارهای مختلف مفید خواهد بود.

باید بدانید: نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار دریافت و پرداخت

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید