2024-04-20 10:14:49

بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی مقرون به صرفه و دارای کاربری آسان است و علاوه بر انجام فرایندهای خرید و فروش، شامل ویژگی هایی مانند کاهش زمان انجام فرایندها است که به شما در تحلیل اطلاعات فروش، مدیریت انبار، کارکنان و مشتریان شما کمک می کند. همچنین بهترین صندوق فروشگاهی می تواند شامل ماژول هایی مانند ماژول پیام کوتاه، ماژول مدیریت تماس و دیگر قابلیت ها باشد که باعث می شود تا مدیریت کسب و کار شما راحت تر شود. برنامه حسابداری بهترین صندوق فروشگاهی، خدمات پشتیبانی با اطمینان کافی را به مشتریان ارائه می دهد.

حال این سوال پیش می آید که چگونه بهترین صندوق فروشگاهی برای کسب و کار کوچک خود را انتخاب کنید؟

هنگامی که شما به دنبال بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی هستید، مهم است که بدانید به چه ابزارهایی برای افزایش فروش کسب و کار خود نیاز دارید.

مطالعه پیشنهادی: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار CRM

صندوق فروشگاهی چیست؟

صندوق فروشگاهی به شما امکان می دهد تا بر روی میزان فروش خود متمرکز شوید. آن مانند یک صندوق فروشگاهی باهوش است و می توان آن را به سه قسمت اصلی تقسیم کرد:

سخت افزار

صندوق فروشگاهی دارای قسمت های سخت افزاری است که به شما اجازه پرداختنی ها را می دهد. اگر صندوق فروشگاهی دارید باید از وجود تمام قسمت های صندوق فروشگاهی خود اطمینان حاصل کنید. اگر این موضوع برای کسب و کار شما حیاتی باشد، بنابراین بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی باید امکاناتی نظیر چاپ رسیدها، کشوی پول نقد و بارکد اسکنر را داشته باشد.

مطالعه بیشتر: نرم افزار انبار و پایانه فروشگاهی و نرم افزار تولیدی

نرم افزار

نرم افزار صندوق فروشگاهی بخش مهمی از کسب و کار شما را تشکیل می دهد. نسخه پایه بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی امکان انتخاب آیتم های موجود در بانک اطلاعاتی اقلام کسب و کار شما را می دهد و روند فروش را ساده تر می کند. نسخه پیشرفته آن از ابزارهای مفیدتری مانند تولید گزارشات کاربردی، مدیریت موجودی و دیگر امکانات را برای شما فراهم می کند.

پرداخت ها

همچنین بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی امکان ردیابی وجوه نقدی حساب های بانکی شما را پس از هر فروش بررسی و کنترل می کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار دریافت و پرداخت
بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی | صندوق فروشگاهی پارمیس
بهترین و مناسب ترین صندوق فروشگاهی برای کسب و کار شما می تواند به شما در مدیریت بهتر کسب و کارتان کمک کند. اما کسب و کار شما چه زمانی به صندوق فروشگاهی نیاز پیدا می کند؟ اگر می خواهید یک سیستم ساده برای بررسی و کنترل میزان فروش خود داشته باشید، احتمالا یک ایده خوب برای سرمایه گذاری استفاده از صندوق فروشگاهی برای کسب و کار کوچک شماست. حتی کسب و کارهای کوچکتر نیز می توانند از صندوق فروشگاهی استفاده کنند.

اساسا هرچه اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار خود داشته باشید بهتر می توانید تصمیمات آگاهانه بگیرید. علاوه بر این، بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی به شما کمک می کند تا کسب و کارتان دچار جرائم مالیاتی نشود.

حتما بدانید: کارتخوان اندرویدی و گواهی دیجیتال و نرم افزار شرکتی
فاکتورهای مهم در انتخاب صندوق فروشگاهی

  • هزینه نصب اولیه (زمان و پول)
  • هزینه فرایندهای پرداخت (مثلا درصدی از فروش + هزینه هر معامله)
  • سایر هزینه های فرایندهای ماهانه
  • هزینه های تجهیزات / اجاره
  • هزینه های نرم افزار صندوق فروشگاهی
  • ویژگی های نرم افزار صندوق فروشگاهی (مثلا فاکتورها، مدیریت موجودی و …)

مزایای استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارهای خرده فروشی به همراه دارد، برای شروع هر بار که از بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی استفاده می کنید تمام اطلاعات فروش در سیستم ثبت می شوند و کلیدی برای مدیریت موجودی است زیرا به شما کمک می کند تا میزان سود و زیان کسب و کار خود را پیگیری کنید.

باید بخوانید: نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار بازرگانی

به عنوان مثال نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس می تواند هشدارهای مورد نظر شما را در زمان مقرر ارسال کند. نرم افزار صندوق فروشگاهی امکان تهیه گزارشات کاربردی و تحلیلشان را از روی میزان فروش فراهم می کند.نرم افزار صندوق فروشگاهی اغلب امکان مدیریت چند لایه را ارئه می دهد بنابراین می توانید به طور موثر بر روی روند پیشرفت کسب و کار خود نظارت داشته باشید.

بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی

اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید به احتمال زیاد به یک نرم افزار صندوق فروشگاهی برای واحد تجاری خود نیازمند می شوید که امکان مدیریت موجودی کالاهایتان را برای شما فراهم می کند و می تواند به بارکد اسکنر و پرینتر متصل شود.

متوجه شدیم که صندوق فروشگاهی یا POS  دستگاه کوچکی است که نرم افزار فروشگاهی روی آن نصب می‌شود. بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی باعث کاهش هزینه‌های نیروی کار شده، که یکی از نکات ضروری در مدیریت این بخش است. با استفاده از صندوق فروشگاهی برای صنف خرده فروشی، میزان بروز تخلف کارکنان در این صنف نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار تولید و نرم افزار حسابداری رایگان و شناسه یکتای حافظه مالیاتی

به‌واسطه استفاده از نرم افزارها و افزایش سرعت تسویه حساب مشتریان، مشکل سرقت نیز کاهش خواهد یافت. بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی کار مشتریانی که خرید کوچکی دارند و می‌خواهند که هر چه سریع‌تر تسویه کنند را به‌سرعت هرچه تمام‌تر انجام می‌دهد.

مدیریت کارمندانی که از صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی را استفاده می‌کند، به‌سادگی می‌تواند کار سایر صندوق‌های مجموعه را کنترل کند. این‌کار با سرعت دادن به تسویه حساب مشتریان از اتلاف انرژی انسانی در این بخش جلوگیری کرده و تسویه حساب مشتری با دقت و سرعت بالاتری انجام خواهد شد.

همچنین کسب و کارهای کوچک از ایجاد روابط خوب با مشتریان بیشترین سود را می‌برند. از این‌رو در صورت امکان اتصال برنامه خرده فروشی به برنامه‌های وفادارسازی مشتریان و CRM، فرصت وفادارسازی مشتریان برای کسب و کارهای فروشگاهی ایجاد می شود تا مجموعه بیشترین سود را ببرد. با استفاده از ارسال پیامک‌ می‌توانیم مشتریان را نسبت به برگزاری جشنواره تخفیفات مطلع نمود و سبب رضایتمندی بیشتر مشتری شده، که در نتیجه شاهد مراجعه مجدد او به مغزه یا کسب و کار شده و سودآوری و بازگشت سرمایه بیشتری را به کسب و کار شاهد خواهیم بود.

حتما بدانید: حسابداری و ERP چیست؟ و نرم افزار حسابداری آنلاین

سوالات متداول برای بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی

  1. آیا صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی قابل اتصال به تجهیزات فروشگاهی است؟
    بله، صندوق فروشگاهی مخصوص صنف خرده فروشی پارمیس قابلیت اتصال به تجهیزات فروشگاهی مانند؛ ترازو دیجیتال، مانیتور، بارکدخوان و غیره وجود دارد.
  1. امکان اتصال صندوق فروشگاهی به نرم افزار حسابداری وجود دارد؟
    بله، صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی به سادگی به نرم افزار حسابداری پارمیس قابل اتصال است. در صورت استفاده از محصول پارمیس استار، شما از سیستم یکپارچه پارمیس و جریان روان اطلاعات بین نرم افزارهای صندوق فروشگاهی، انبار؛ حسابداری؛ خزانه، حقوق و دستمزد، باشگاه مشتریان،  CRM و غیره بهره‌مند می شوید.
  1. امکان صدور فاکتور آنی با صندوق فروشگاهی وجود دارد؟
    بله، با استفاده از بهترین صندوق فروشگاهی برای خرده فروشی پارمیس امکان ثبت و صدور آنی فاکتور فروش، سفارش فروش و سایر کارهای مربوط صندوق فروشگاهی وجود دارد.
برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید