2024-03-28 15:20:36

نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب سوپر مارکت ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب سوپر مارکت ها
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فروشگاه های مواد غذایی به طور معمول بسیار شلوغ هستند و نرم افزار صندوق فروشگاهی خوب؛ باید سرعت، سادگی و قابلیت اطمینان مورد نیاز را برای موفقیت در مدیریت فروشگاه داشته باشد. نرم افزار صندوق مکانیزه فروش نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس برای کنترل چالش‌هایی که صاحبان فروشگاه های مواد غذایی با آنها مواجه هستند طراحی شده است. نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب سوپر مارکت پارمیس پلاس نه تنها به نیاز کاربران برای مدیریت بهتر مشتریان سریع تر پاسخ می دهد بلکه هر اقلامی که به فروش می رسد به راحتی با امکانات جدید ردیابی می شود. نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی برای فروشگاه های مواد غذایی باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا برای صاحب فروشگاه سودمند باشد.

مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار تولیدی

نرم افزار فروشگاهی پارمیس پلاس شامل ویژگی ها و قابلیت هایی مانند پشتیبانی و آموزش رایگان، پشتیبانی از دستگاه کارت خوان و غیره است. یکی از پرکاربردترین امکانت خاص این نرم افزار راحتی ثبت فاکتور و اتصال به ترازو است، بنابراین پس از اندازی گیری وزن کالای مشتری توسط ترازو تنها با چند کلیک ساده فاکتور کالا صادر می شود. لیبل پرینتر (برچسب زن) یکی از قسمت های صندوق فروشگاهی مورد استفاده در فروشگاه های مواد غذایی است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید کد و قیمت هر کالا را به همراه توضیحات مربوطه چاپ و سپس برچسب ها را بر روی محصولات یا به قفسه های محصولاتتان بزنید.

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار انبارداری و پایانه فروشگاهی

نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب سوپر مارکت ها | نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس

یک فروشگاه مواد غذایی معمولی شامل نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی، مانیتور صندوق فروشگاهی، کشوی پول، فیش پرینتر و بارکد اسکنر است. این لوازم جانبی به کامپیوتر صندوق مکانیزه فروشگاهی متصل می شوند و به کاهش زمان پاسخگویی به مشتری منجر می شوند. در برخی از فروشگاه ها صفحه نمایش مجزایی برای نمایش اقلام فاکتور مشتری به همراه مبلغ نهایی قرار داده می شود تا مشتری به راحتی اقلام خود را چک کند و مبلغ آنها را بپردازد.

باید بخوانید: نرم افزار CRM و نرم افزار شرکتی

بارکد اسکنر وظیفه خواندن بارکد روی کالا را دارد و بلافاصله پس از خواندن بارکد توسط نرم افزار صندوق فروشگاهی به فاکتور مشتری اضافه می شود. در صورتی که آن فروشگاه دارای مانیتور لمسی باشد، کاربر به راحتی می تواند پس از لمس کالای موردنظر به جای اسکن در کوتاه ترین زمان فاکتور را صادر نماید. کسب و کار شما تعیین می کند که چه نوع نرم افزار صندوق فروشگاهی را نیاز دارد. مدیریت نقدی یک بخش جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری را تشکیل می دهد و خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی نیازمند تحقیق و بررسی است. نرم افزار حسابداری کارائی بسیار بالایی نسبت به ماشین حساب دارد و به غیر از محاسبات خرید و فروش، ارائه گزارشات کاربردی؛ بانک کالاهای کسب و کار شما را برای راحتی استفاده از نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

بیشتر بخوانید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار دریافت و پرداخت

نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی نه تنها فرایندهای روزانه خرید و فروش فروشگاه شما را ثبت و ضبط می کند بلکه به طور دقیق تمامی فعالیت‌های حسابداری شما را نگهداری می کند تا در صورت نیاز برای ارسال اظهارنامه مالیاتی به آنها دسترسی داشته باشید. انتخاب و خرید نرم افزار حسابداری صندوق فروشگاهی به بودجه و دامنه کسب و کار شما بستگی دارد. برخی از مزایای صندوق مکانیزه فروشگاهی عبارت است از:

  • گزارشات دقیق و کاربردی
  • ردیابی موجودی انبار
  • تجربه کاربری آسان

نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب سوپر مارکت ها | نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس
نرم افزار صندوق فروشگاهی فقط بر روی فروش تمرکز نمی کند بلکه اطلاعاتی حیاتی و واقعی درباره موجودی و مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد. امروزه کوچک ترین کسب و کارها نیز از صندوق فروشگاهی برای مدیریت بهتر استفاده می کنند. نرم افزار صندوق فروشگاهی امکان تنظیم هشدار را برای شما فراهم می کند بنابراین شما به راحتی می توانید موعد سررسید چک هایتان را تنظیم و قبل از سررسید آنها اطلاع یابید.

باید بخوانید: کارتخوان اندرویدی و CSR و شناسه یکتای حافظه مالیاتی

امکانات نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب سوپر مارکت باعث می شود قبل از اینکه یک کالای خاص در انبار تمام شود از موجودی کم آن اطلاع بیابید و نسبت به سفارش آن اقدام نمایید. نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی بسیار مقرون به صرفه و آسان برای استفاده در فروشگاه های مواد غذایی هستند. امروزه نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی در فروشگاه های مواد غذایی به عنوان یک بخش اصلی در نظر گرفته می شود تا روند اداره آن نسبت به حالت معمولی سریعتر و با کارایی بالا همراه باشد؛ علاوه بر این، تعداد زیادی استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی مزایای دیگری را نیز در پی دارد.

هنگامی که از نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب سوپر مارکت استفاده می کنید در واقع از مرحله سفارش کالا توسط مشتری تا مرحله پرداخت تنها با چند کلیک قابل دسترسی است، اینکه مشتری چه کالاهایی سفارش داده است، کدام صندوق دار آنها را توسط نرم افزار صندوق فروشگاهی ثبت کرده است و جزئیات فاکتور نهایی اطلاعات مهمی هستند که توسط نرم افزار حسابداری بدست می آید.مزایای بسیار نرم افزار صندوق فروشگاهی به گونه ای است که صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز از آن استفاده می کنند. برای آشنایی با نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی پارمیس پلاس و امکانات آن می توانید به صفحه آن مراجعه کرده و یا از نسخه رایگان نرم افزار حسابداری استفاده نمایید.

باید مطالعه کنید: نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار تولید

آشنایی با نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس 

آشنایی با نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس 

در جهان امروز، جهت رشد و دیده شدن کسب و کارهای مختلف، تنوع فراوان محصولات و خدمات عرضه شده ضروری به نظر میرسد. اما مسئله اینجاست که، در صورت تنوع زیاد باید توانایی پاسخگویی سریع به مشتریان و مدیریتی اصولی و قوی را بر روی قیمت کالاها و موجودی آنها را نیز داشته باشید.

 وجود صندوق فروشگاهی، یکی از بهترین و کارآمدترین راهکارها برای پاسخگویی به این قبیل از نیازهای فروشی بهینه در کسب و کارها و اصناف مختلف است. اما فراموش نکنید که، در صورت کمک نگرفتن از نرم افزار حسابداری فروشگاهی کاربردی و باکیفیت نمیتوان انتظار کارایی مناسب صندوق فروشگاهی را داشت. 

طراحی نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس، با هدف مدیریتی هدفمند بر روی قیمت و موجودی انواع کالاها و یکپارچگی فروش برای صاحبان کسب و کار صورت گرفت. در واقع، این برنامه حسابداری، با توجه به نیازهای هر کدام از مشاغل و کسب و کارها امکانات متنوع و چشمگیری را در خود جای داده تا رفاه حال آنها را فراهم کند. 

باید بدانید: نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار پخش مویرگی و سامانه مودیان

امکانات نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس

امکانات نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس

صندوق فروشگاهی پارمیس، به عنوان یکی از نرم افزارهای مختص خرده فروشی های متوسط و کوچک شناخته شده است که با داشتن امکاناتی ویژه به افراد و کسب و کارها در پیشبرد هرچه بهتر کارهایشان یاری می رساند. 

با خرید و راه اندازی این برنامه حسابداری، امکان استفاده درست و بهینه از فضای مانیتور و همینطور محیطی کاربرپسند و خاص را برای خود فراهم میکنید. حتی هر یک از کاربران میتوانند تنظیمات اختصاصی خود را نیز بر روی صندوق فروشگاهی پارمیس پیاده کنند. 

حتی ثبتکردن کالاها نیز به راحتی آب خوردن برایتان انجام میشود. برای این کار، کافیست از یکی از راههای استفاده از تاچ کردن، بارکد وزنی یا کالا و یا به وسیله اتصال مستقیم به ترازوها اقدام کنید. 

از طرفی، انتخاب و تعریف مشتریان در فاکتور نیز با وجود نرم افزار صندوق فروشگاهی امکان پذیر است. برای این کار، سه راه پیشروی شما قرارداد که شامل استفاده از شماره موبایل، caller id و یا کد مشتری میشود. 

به کمک نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس به دو صورت میتوان تسویه خریدهای مشتری را انجام دهید. یکی از این روشها ترکیبی و دیگری نقدی است. از دیگر قابلیتهای چشمگیر این برنامه، میتوان به اتصال مستقیم آن به دستگاههای کارتخوان اشاره کرد که از این طریق مبلغ به صورت خودکار وارد نرمافزار میشود. 

جالبتر اینکه، هر نوع فاکتور با شکل و ظاهر دلخواه خود را میتوانید از این نرم افزار حسابداری صندوق فروشگاهی پارمیس بخواهید. میزها و صفهای مختلفی نیز در صندوق فروشگاهی برای صدور همزمان چندین فاکتور برایتان فراهم است.

 اگر مایل به گذاشتن جشنواره های تخفیفی برای مشتریان خود هستید از طریق صندوق فروشگاهی پارمیس به آسانی می توانید این کار را انجام دهید. یا در صورتی که، میخواهید برای آنها پیامک های مناسبتی ارسال کنید، در این نرم افزار ماژول پیامک نیز پیش بینی شده است. 

از طرفی، امکان حقوق دسترسی نیز از دیگر قابلیتهای حائز اهمیت در این نرمافزار به شمار می رود. به این معنا که، می توان سطح دسترسی فروشنده، حسابدار و یا مدیر سیستم به اطلاعات مندرج در آن را تعیین کرد. به این ترتیب، امنیت دادهها تا حد زیادی حفظ میشود. بعلاوه، پورسانتها را نیز می توانید در این نرم افزار پیشرفته به آسانی ثبت بفرمایید. 

حتما مطالعه کنید: نرم افزار بهای تمام شده و نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار حسابداری بازرگانی

سوالات متداول

امکانات نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

ثبت کالا، انتخاب و تعریف مشتریان در فاکتور، صدور انواع فاکتور در اشکال مختلف و مواردی از این قبیل را میتوان جزء امکانات این برنامه کاربردی به شمار آورد.

نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

از نرم افزار صندوق فروشگاهی برای کسب وکارهای کوچک و متوسط استفاده میشود.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید