2024-03-19 15:15:55

اتفاقی که باعث میشود صاحبین کسب و کارها یک نرم افزار حسابداری خریداری کنند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

زمانی که برای خرید به یک رستوران، فروشگاه لباس، کفش، مواد غذایی و غیره وارد میشوید، اگر به محیط اطراف خود دقت کنید خواهید دید که در کانتر فروشگاه، یا همان صندوق، که فرآیند پرداخت در این قسمت انجام میشود، تجهیزاتی از جمله مانیتور، پرینتر، کشو پول، بارکدخوان، کیبورد، ترازو دیجیتال، نمایشگر مشتری، کیس، موس و کارتخوان اندرویدی می باشد. این تجهیزات در کنار یکدیگر مجموعه صندوق فروشگاهی یا پوز فروشگاهی را تشکیل می دهند. در مقاله اتفاقی که باعث میشود صاحبین کسب و کارها یک نرم افزار حسابداری خریداری کنند می خواهیم با شما درباره دلایلی که سبب می شود تا مدیران نرم افزار حسابداری خریداری کنند صحبت کنیم.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

اگر در روزهای شلوغ به یکی از این فروشگاه هایی که مجهز به نرم افزار صندوق فروشگاهی می باشد مراجعه کنید و فرآیند خرید را در این فروشگاه برای دقایقی مشاهده کنید، خواهید دید که در عرض کمتر از 1 دقیقه فرآیند خرید هر مشتری به طول می انجامد و بلافاصله مشتریان بعدی در صف انتظار به نوبت خرید های خود را در کمترین زمان ممکن انجام میدهند. بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های تولیدی در کنار یک صندوق فروشگاهی می تواند در روند موفقیت یک فروشگاه نفش بسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبار و نرم افزار CRM

این مسئله از دیدگاه مشتریان در واقع احترام به حقوق مشتریان و عدم معطلی آنها در این فروشگاه می باشد. حال آنکه مزیت این حالت برای دارندگان صندوق فروشگاهی و صاحبان کسب و کار، فروش بیشتر در طول روز و کارآمد بودن نیروی انسانی از طریق به کار گیری تکنولوژی می باشد.

باید بدانید: پایانه فروشگاهی چیست؟

در حالتی دیگر هنوز هم هستند فروشگاه هایی که به دلایل مختلف از این تجهیزات پیشرفته بهره مند نیستند. تصور کنید که وارد چنین فروشگاهی میشوید که هنوز بعد از گذشت مدتها از ورود صندوق فروشگاهی و نرم افزار حسابداری به بازار، از روش های سنتی و دستی استفاده میکنند. امروزه تصور چنین سرعت عمل ضعیف، هزینه های بالای نیروی انسانی، عدم دقت افراد و خطای انسانی و دیگر موارد امکانپذیر نیست. تنها کافیست که یک مشتری فرآِیند خرید خود را در این دو فروشگاه با یکدیگر مقایسه کند. در این حالت قطعاً به سود فروشگاهی است که از تجهیزات صندوق فروشگاهی بهره مند می‌باشد.

حتما بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار شرکتی

نرم افزار صندوق فروشگاهی و صندوق فروش
این مقایسه دقیقاً کلید و رمز تحول در کسب و کارهاست. اگر صاحبین کسب و کارهایی که هنوز مجهز به صندوق فروشگاهی نشدند این مقایسه را انجام دهند، نهایتاً به این نتیجه می رسند که استفاده از صندوق فروشگاهی نه تنها هزینه بر نیست، بلکه جلوگیری از هزینه های اضافی و اتلاف زمان است و در نتیجه با این روش عملکرد پرسنل فروشگاه نیز تا حد قابل توجهی افزایش خواهد داشت. افراد بسیاری از همین طریق و با مشاهده فرآیند عملیات خرید از نزدیک با استفاده از سیستم صندوق فروشگاهی و سادگی کار با نرم افزار حسابداری صنعتی تصمیم به تجهیز کسب و کارشنان به صندوق فروشگاهی گرفتند.

حتما بدانید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار تولیدی

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، که از سال 1383 در حوزه طراحی و تولید انواع نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای گوناگون فعالیت میکند، محصولات خود را به صاحبین کسب و کار به گونه ای ارائه می کند که هر شخص بتواند با توجه به امکاناتی که برای مدیریت کسب و کارش به آنها نیازمند است هزینه بپردازد و به این ترتیب میتواند با استفاده از این تکنولوژی جدید، ضمن جلب رضایت مشتریانش برای رونق کسب و کار خود و افزایش میزان فروش نیز قدم بردارد.

باید بخوانید: نرم افزار حسابداری شخصی و نرم افزار حسابداری آنلاین

پارمیس برای آن‌دسته از افرادی که هنوز برای تجهیز کسب و کارشان به صندوق فروشگاهی اقدامی نکرده اند نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس را پیشنهاد می کند. سیستم و تجهیزات سخت افزاری صندوق فروشگاهی قطعاً نیازمند نرم افزاری مناسب برای به کار گیری این دستگاه ها نیز می‌باشد.

همچنین پارمیس این امکان را دارد که با همکاری شرکت‌های سخت افزاری، تجهیزات صندوق فروشگاهی را نیز از این طریق در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار دهد. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر لطفاً با واحد فروش پارمیس به شماره تماس حاصل نمایید.

بیشتر بدانید: نرم افزار حسابداری شخصی و نرم افزار حسابداری رایگان

نرم افزار صندوق فروشگاهی اندرویدی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید