2024-03-19 13:45:58

چه کسب و کارهایی باید از صندوق فروشگاهی ابری استفاده کنند؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

به تازگی در دنیای نرم افزار حسابداری، تحولاتی در حال شکل گیری است و مفهوم جدیدی پا به این حوزه گذاشته است. صندوق فروشگاهی ابری مفهوم جدیدی است که دارندگان صندوق فروشگاهی همواره به دنبال آن بوده اند.

پیشنهاد مطالعه بیشتر : صندوق فروشگاهی چیست؟

صندوق های فروشگاهی فعلی که در اکثر کسب و کارها دیده می شود مبتنی بر ویندوز هستند و تجهیزات سخت افزاری مختلفی را با خود به همراه دارند. صاحبان این نوع صندوق فروش از عملکرد این دستگاه رضایت کافی دارند اما صندوق فروشگاهی مبتنی بر ویندوز محدودیت هایی را برای برخی کسب و کارها نیز به وجود می آورد. از همین رو شرکت های وارد کننده تجهیزات سخت افزاری، در اقدامی تازه، از سخت افزارهای جدیدی رونمایی کرده اند که کار را برای صاحبان کسب و کارها خصوصاً خرده فروشی ها بسیار ساده کرده است.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

صندوق فروشگاهی ابری برای خرده فروشی

نرم افزار صندوق فروشگاهی اندرویدی در واقع عملکردی مشابه انواع دیگر صندوق فروشگاهی دارد اما در این دستگاه ما شاهد کوچکتر شدن ابعاد و یکپارچه سازی سخت افزارها و در عوض افزایش عملکرد و کارایی آن ها هستیم.

اولین و مهمترین بازتابی که  در صندوق فروشگاهی ابری وجود دارد و توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارها را به خود جلب کرده است بهره مندی از تکنولوژی ابری و یا کلود می باشد. این تکنولوژی قابلیت ذخیره سازی داده ها و اطلاعات را در فضایی مطمئن فراهم می کند. به گونه ای که به راحتی میتوان از این اطلاعات در مکانی دیگر و با سایر دستگاه ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری

یكی از مزیتهای سیستم عامل اندروید برای پیاده سازی این صندوق نرم افزار فروشگاهی نیز متن باز بودن آن است که دست برنامه نویسان برای نوشتن برنامه های قدرتمند بسیار باز است در نتیجه میتوان تحولات نرم افزاری برای این حوزه را همواره در نظر داشت.

حال ممکن است بسیاری از افرادی که در خرده فروشی ها مشغول به فعالیت هستند، این سوال را از خود بپرسند که آیا نیاز است که از این نوع صندوق فروشگاهی استفاده کنند یا خیر؟

باید بخوانید: نرم افزار CRM

در پاسخ ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که بشریت همواره با تکنولوژی قدم برداشته است و تغییرات شگفت انگیزی که در طی چند ساله اخیر با روی کار آمدن تلفن همراه، تبلت و غیره در روند مدیریت کسب و کارها رخ داده است را نمیتوان نادیده گرفت. با در نظر گرفتن تجربه کاربری صاحبان کسب و کارها از کار کردن با نرم افزار حسابداری، صندوق فروش و اکنون صندوق فروشگاهی ابری، میتوان این حس خوب را که با بهبود سرعت، کارایی، عملکرد و کاهش هزینه ها و همچنین راحتی کار با این دستگاه های جدید به وجود آمده را به خوبی حس کرد.

بیشتر بدانید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار پخش مویرگی

صندوق فروشگاهی اندرویدی یا ابری یا کارتخوان اندرویدی میتواند در تمامی صنوف و کسب و کارهایی که در بخش خرده فروشی فعالیت میکنند و به نوعی مستقیماً با مشتریان در تعامل هستند استفاده شود.

همچنین کسب و کارهایی که دارای فضای کمی هستند نیز می توانند از صندوق فروشگاهی ابری استفاده کنند چراکه فضای زیادی را اشغال نمیکند و شما امکان این را دارید که محیط کسب و کار خود را توسعه دهید و از تمامی فضای کاری خود به نحو احسنت بهره ببرید.

ضمناً فروشگاه هایی که دارای شعب مختلف هستند و نیاز دارند که به داده های خود روی دستگاه های مختلف یا از شعبات دیگر دسترسی داشته باشند نیز میتوانند از صندوق فروشگاهی ابری استفاده نمایند.

پیشنهاد مطالعه : بررسی سیر تحول صندوق فروشگاهی

پارمیس نیز برای استفاده از این تکنولوژی جدید راهکار نرم افزاری خود را ارائه میکند. اپلیکیشن پارمیس اسمارت به صورت یکپارچه با این سخت افزارها کار میکند و امکاناتی را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار میدهد که به راحتی بتوانند با صرف هزینه اقتصادی از این سرویس و اپلیکیشن برای مدیریت کسب و کارشان بهره مند شوند.

جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در خصوص امکانات این اپلیکیشن و تجهیز کسب و کارتان به صندوق فروشگاهی ابری با واحد فروش پارمیس به شماره 02187758 تماس حاصل نمایید.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار بهای تمام شده و نرم افزار تولیدی

صندوق فروشگاهی ابری برای خرده فروشی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید