2024-03-19 14:37:37

سوالاتی که هنگام خرید نرم افزار حسابداری باید بپرسید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

انتخاب یک نرم افزار حسابداری متناسب با نوع کسب و کارمان ، همواره چالش برانگیز بوده است . اما انتخاب نرم افزار حسابداری با رعایت نکاتی می تواند آسان تر شود. اگرچه امروزه تنوع زیادی در نرم افزار های حسابداری را شاهد هستیم ، اما می توانیم با کمی تحقیق و پرس و جو گزینه ها را محدود تر کرده و سپس از بین بهترین ها انتخابمان را انجام دهیم. سوالاتی که هنگام خرید نرم افزار حسابداری باید بپرسید برای یک انتخاب مناسب، در مرحله اول باید نیاز های خودمان از نرم افزار حسابداری را شناسایی کرده و در مرحله ی دوم سوالاتی که باید از شرکت نرم افزار حسابداری بپرسیم را بدانیم. برای کمک بیشتر به شما، در این مطلب 4 قدم برای خرید نرم افزار حسابداری را گردآوری کرده ایم تا در تصمیم گیری نهایی در خرید برای شما آسان تر شود.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

  • مرحله اول : از خودتان سوال بپرسید

در این بخش از مقاله سوالاتی که هنگام خرید نرم افزار حسابداری باید بپرسید باید بگوییم با پرسیدن دو سوال زیر از خودتان قبل از شروع تحقیقات، تصمیم گیری شما برای انتخاب نرم افزار حسابداری به سمت نیاز های کسب و کار شما هدایت خواهد شد . علاوه بر این ، به شما این امکان را می دهد که لیست کوتاهی از فروشندگان نرم افزاری را که با معیارهای شما مطابقت دارند ، تهیه کنید .

  1. چقدر برای نرم افزار حسابداری می خواهم هزینه کنم ؟

بسته به بودجه بندی شما ، تصمیم گیری برای خرید نرم افزار حسابداری مورد نظرتان انجام خواهد شد . به عنوان مثال ، در این مرحله اگر متوجه شوید با مبلغی که در نظر گرفته اید ، نمی توانید یک نرم افزار حسابداری با امکانات ویژه خریداری کنید، به سراغ نسخه های ارزان تر و یا نرم افزار حسابداری رایگان با امکانات بسیار کمتر بروید.

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار انبار

  1. چه امکاناتی از یک نرم افزار حسابداری را نیاز دارم ؟

قبل از همه چیز شما با نگاهی دقیق به نیازهای کسب و کارتان از یک نرم افزار مالی و حسابداری ، متوجه خواهید شد که کدام نرم افزار با خواسته های شما مطابقت بیشتری دارد و کدام یک مناسب شما نیست  . آیا شما کسب و کاری کوچک با مشخصات محدود و یا یک شرکت تولیدی بزرگ با نیاز های بزرگ تر دارید ؟ ویژگی های ضروری که آن ها را با تفکر و تحقیق پیدا می کنید ، به شما در چگونگی تحقیق و تصمیم گیری در مورد نرم افزار حسابداری جدید برای کسب و کارتان را اعطا خواهد کرد.

  • مرحله دوم : سوال کنید

از شرکت نرم افزار حسابداری مورد نظرتان بپرسید که ویژگی های نرم افزار آن ها چیست و چگونه می تواند به شما در کسب و کارتان کمک کند . این شرکت ها مشاوره دست اول را در مورد راه کار های ارائه شده و نحوه استفاده از آن ها را برای کسب و کار شما ارائه می کنند.

باید بدانید: پایانه فروشگاهی

  • مرحله سوم : قبل از خرید ، درخواست تست نرم افزار را داشته باشید

هنگامی که شما توانسته اید لیستی از گزینه های ممکن را تهیه کنید ، قبل از تصمیم نهایی خود ، باید یک آزمایش رایگان از نرم افزار حسابداری مورد نظرتان را انجام دهید . این تست به شما این امکان را می دهد که با نرم افزار مشغول به کار شوید و احساس کنید که چقدر کار با آن آسان است و آیا تمام نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر . نرم افزار حسابداری پارمیس با قرار دادن دموی آنلاین نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس ، این امکان را به شما داده است تا با تست رایگان نرم افزار حسابداری ، از نیاز ها و خواسته هایتان مطلع شوید و در نتیجه انتخاب بهتری داشته باشید.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار CRM و نرم افزار دریافت و پرداخت

  • مرحله چهارم : با حسابدار خود مشورت کنید

پیش از تصمیم گیری نهایی خود برای اینکه کدام نرم افزار حسابداری برای ادغام شدن در کسب و کارتان مناسب است ، باید با حسابدار خود مشورت کنید . آن ها در استفاده از انواع نرم افزارهای حسابداری مختلف تجربه داشته اند و می توانند در مورد این که آیا احساس می کنید انتخابتان متناسب با کسب و کار و نیازهای خاص شما است ، به شما توصیه های خوبی کنند. همچنین می توانند شما را از یک راه حل که ممکن است به نظر مناسب بیاید ، اما یک عملکرد ضعیف است ، به سمت درستی هدایت کنند.

باید بخوانید: نرم افزار بهای تمام شده

با کارشناسان فروش نرم افزار پارمیس برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کارتان در تماس باشید :

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید