2024-04-19 11:40:49

ترفندهای هوشمندانه برای پس انداز سفر (قسمت دوم)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: در قسمت اول خواندیم بر خلاف طرز فکر اغلب ما، سفر یک تفریح پر خرج و گران قیمت نیست و می توان با کمی برنامه ریزی و صرفه جویی در هزینه ها ، یک سفر تفریحی خوب و باکیفیت داشت. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چگونه می توانیم به مکانی که برای مدت ها در سر داشته ایم سفر کنیم ؟ مسلما برای افرادی با درآمد متوسط، این کار ممکن است به رویا تبدیل شود . اما با منظم کردن برنامه حسابداری و پس انداز هوشمندانه ، به تمام رویاهایمان خواهیم رسید. با مقاله “ترفندهای هوشمندانه برای پس انداز سفر” با پارمیس همراه باشید.

در ادامه این مطلب به نکاتی که می تواند در پس انداز بهتر به شما بیشترین کمک را کند، اشاره خواهیم کرد:

  1. بودجه بندی کنید :

اولین قدم از بودجه بندی، ثبت تمام مخارج و درآمدهایتان در یک دفترچه ، فایل اکسل و یا در بهترین شکل، در اپلیکیشن حسابداری همراه بر گوشیتان است تا بتوانید همه ی پرداخت ها یا دریافت هایتان را مشاهده و ردیابی کنید. اینکار را حداقل برای 1 الی 2 ماه انجام دهید تا کم کم متوجه شوید بیشترین پولی که خرج می کنید مربوط به کجاست. با انجام این موارد، می توانید به طور آگاهانه تصمیم بگیرید که چگونه باید عادت های خرج کردن خود را تغییر دهید و چگونه آن را بهبود ببخشید.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

  1. وسایل بلا استفاده را بفروشید :

وقتی به انباری و یا حتی کمد خانه تان سر می زنید ، با انبوه وسایلی که شاید برای چند سال است به کارتان نیامده اند و استفاده نمی کنید مواجه شوید . با فروش این وسایل ، هم فضای انباری شما مرتب تر شده و هم از درآمد حاصل از فروش وسایل می توانید پس انداز خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

باید بخوانید: نرم افزار انبار

  1. خرید غیر ضروری انجام ندهید :

در نگاه اول این کار ساده به نظر می رسد ، اما زمان می برد تا عادت های خود را درست کنید و برخی محدودیت ها برای خودتان قائل شوید . به ویژه اگر شما به خرید جدیدترین گجت ها یا لباس عادت کرده اید و مطابق تکنولوژی و مد جلو بروید. دفعه بعد که می خواهید چیزی بخرید ، از خود بپرسید که واقعا به آن نیاز دارید یا خیر . به احتمال زیاد پاسخی که به خود می دهید نه! است . خرید و استفاده از اجناس دست دوم را در برنامه ی خرید خود بگذارید و در اگر یکی از وسایل شما خراب شد ، با تعمیرات تا حد ممکن از جایگزین کردن آن دوری کنید.

حتما مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی

پس انداز کردن برای سفر

  1. تفریحاتتان را محدود تر کنید :

این توصیه بیشتر برای افرادی است که اغلب وعده های غذای خود را بیرون از خانه می خوردند و اهل تفریحات متعدد هستند . در خانه بیشتر آشپزی کنید و برای دورهمی ها با دوستانتان، به جای بیرون رفتن و قرار گذاشتن در رستوران و کافه، آن ها را به خانه دعوت کنید. دنبال فرصت ها و تفریحات رایگان و ارزان قیمت تر باشید. مطمئنا چیزهای زیادی برای انجام دادن هست که هزینه زیادی ندارند.

باید بدانید: حسابداری چیست؟ و مالیات چیست؟ و erp چیست؟

  1. پس انداز خود را سودمند کنید :

قبل از اینکه افتتاح حساب برای پس انداز نقدی خود انجام دهید ، انجام برخی تحقیقات و پرس و جو برای پیدا کردن حساب پس انداز با بهترین نرخ سود ضروری است . اگر می خواهید در قالب های دیگری نیز پس انداز داشته باشید ، شرایط اقتصادی و بازار را بسنجید تا بتوانید با تبدیل پول پس انداز خود به اجناس مختلف ، ارز و یا کالا ، از پس اندازتان بهره گیری کنید .

  برای مطالعه و آگاهی از دیگر ترفندهای هوشمندانه برای پس انداز سفر ، منتظر مطلب بعدی ما باشید .

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید