2024-03-29 13:18:10

ترفندهای هوشمندانه برای پس انداز سفر (قسمت سوم)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
ترفندهای هوشمندانه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: در قسمت قبلی، 5 مورد از مهم ترین ترفندهای پس انداز کردن را خواندیم و گفتیم بودجه بندی، فروش وسایل بلا استفاده، انجام ندادن خرید های غیر ضروری ، محدود کردن هزینه و زمان تفریحات و همچنین سود و بهره گیری از پس اندازتان، از جمله کارهایی است که اگر به انجامشان عادت داشته باشید، نرم افزار حسابداری ترک این عادات و جایگزین کردن آن ها با عادت های درست و صرفه جویانه، با کمی تمرین و تلاش امکان پذیر خواهد بود. در قسمت آخر از این سری مطالب و در ادامه ی مقاله قبلی به 5 مورد دیگر از ترفندهای هوشمندانه اشاره می‌کنیم.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

  1. حساب پس انداز خود را در گردش نگه دارید :

زمانی که بودجه و پس انداز خود را به مقدار واقع بینانه ای که برای شروع مورد نظرتان بوده رساندید ، برای نگه داری و ذخیره‌ی آن ، و اطمینان از اینکه برای خرج کردن بخشی از آن وسوسه نمی شوید ، می توانید بانکی که حساب پس انداز شما در آن است را هر ماه یا هر دو هفته تغییر دهید و یا آن مبلغ را به صورت پول نقد نگه ندارید و تبدیل به کالا یا هر چیز دیگر کنید تا آن پس انداز تا حد ممکن از دسترس شما دور باشد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری

  1. در مصرف آب ، برق و … صرفه جویی کنید :

ممکن است خیلی تکراری و ابتدایی به نظر برسد ، ولی یکی از اصلی ترین و مهم ترین گام های اصلاح عادت های غلط در هزینه کردن ، صرفه جویی در مصارف روزمره از آب و برق و گاز است. اگر با توجه ، دقت و برنامه ی مشخصی برای 2 ماه هزینه ی قبض های خود را مدیریت کنید ، متوجه خواهید شد که مبلغ قابل توجهی را در آخر سال پس انداز خواهید کرد .

باید بخوانید: پایانه فروشگاهی چیست؟

هزینه سفر

  1. برای خریدتان لیست تهیه کنید و چیزی بیشتر از لیست نخرید :

اگر می خواهید این پس انداز تنها به ارتقای آینده ی مالی شما منجر نشود و سودآوری بیشتری برای شما داشته باشد، می توانید با شروع پس انداز کردن ، ترفندهای هوشمندانه ، عادت های غذایی خود را نیز به سمت غذاهای سالم و فرآوری نشده سوق بدهید. شروع به خوردن غذاهای سالم و سبزیجات کنید. این غذاها علاوه بر اینکه ارزان تر هستند ، پس از مدتی متوجه خواهید شد که در سلامتی شما نیز موثر بوده اند.

باید بدانید: نرم افزار CRM

  1. هدیه هایتان را خودتان بسازید :

اگر جشن تولد و یا هر مراسم دیگری دعوت شده اید و می خواهید هدیه بدهید ، می توانید با کمی حوصله و خلاقیت کادوهایتان را خودتان بسازید. کارت پستال ها ، جعبه های خلاقانه ، زیورآلات و ایده های بسیار دیگر که می توانید آموزش های ساخت آن ها را در اینترنت جستجو کنید و به جای هزینه کردن برای خرید کادو ، خودتان دست به کار شوید و آن ها را به آسانی درست کنید.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار دریافت و پرداخت

  1. اشتراک و حق عضویت های پر خرج را لغو کنید :

اگر اشتراک یک مجله و یا یک سایت را دارید ولی برای شما و کارتان ضروری نیستند یا حتی وقت خواندن و استفاده کردن از آن ها را ندارید ، حق اشتراک خود را لغو کنید تا از این هزینه ی اضافی خلاص شوید. به جای هزینه کردن برای باشگاه، صبح ها یا عصر ها پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید و یا در فضای باز ورزش کنید . مطمئن باشید که هم بیشتر سرگرم می شوید و هم پس اندازتان را بیشتر می کنید.

باید بخوانید: نرم افزار پخش مویرگی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید