2024-03-19 07:26:59

بهترین نرم افزار رستوران برای مدیریت و سود بیشتر چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: در سال‌های اخیر صنعت رستوران داری با تکنولوژی های فراوانی روبرو گشته و متحول شده است. امروزه مشتریان با انگشت زدن به صفحات لمسی و استفاده از کارت بانکی، صورت حساب هایشان را در رستوران پرداخت می کنند و از اپلیکیشن‌های مختلف نیز برای سفارش غذا از رستوران ها استفاده می‌کنند. اما این موارد تنها شروع کار به حساب می‌آید. کارآفرینان در صنعت رستوران برای تبدیل رستوران به یک تجارت، می بایست با تکنولوژی‌های جدید مجهز شوند تا هم مدیریت رستوران کارآمدتر شده و هم مشتریان بیشتر و راضی‌تر شوند.” بهترین نرم افزار رستوران برای مدیریت و سود بیشتر چیست ” عنوان مقاله امروز است.

به این مقاله هم سر بزنید : مدیریت منوی باز رستوران با نرم افزار حسابداری پارمیس

چرا به نرم افزار مدیریت رستوران نیاز داریم؟

مدیریت رستوران همواره از سخت‌ترین شغل‌ها بوده است. مدیریت صفر تا صد رستوران، از انبار و یخچال مواد اولیه شروع شده و تا جمع‌آوری رسید پرداخت مشتریان ادامه دارد. در این میان، سیستم‌های جدید برای مدیریت کارآمد رستوران‌ها به وجود آمدند تا بسیاری از این وظایف را برعهده بگیرند. پیاده سازی یک سیستم مدیریت رستوران خوب و کارآمد، نه تنها موجب صرفه‌جویی در هزینه ها شده، بلکه در هزینه‌هایی مثل زمان و نیروی کار نیز صرفه‌جویی می‌شود.

حتما مطالعه کنید: برنامه حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار رستوران

یک نرم افزار رستوران چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  • رابط کاربری ساده و گیرا :

 شروع به کار سریع، قابل استفاده از طریق صفحات لمسی، قابلیت رهگیری سفارشات داخل رستوران و بیرون‌بر، مدیریت انواع سفارشات با تعاریف مشخص شده از جانب کاربر، چاپ رسید با لوگو و مشخصات رستوران و غیره تعدادی از ویژگی‌هایی است که یک رستوران باید داشته باشد.

  • مدیریت همه جانبه :

مدیریت و اعلام موجودی مواد اولیه در انبار، ثبت مشتری، ارسال پیامک و ایمیل به صورت یکپارچه و حسابداری مالی برخی از این ویژگی‌ها است.

  • مدیریت میز :

مدیریت میز می‌تواند یکی از مشکل‌سازترین کارها در رستوران داری باشد. اما با کمک نرم افزار مدیریت رستوران می‌تواند به کار آسانی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری

راهکار پارمیس 360 برای مدیریت رستوران

پارمیس 360،  راهکاری خودکار و پیشرفته برای مدیریت رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فود و هتل‌ها و غیره است. استفاده آسان و رابط کاربری تصویری برای صدور صورتحساب‌ها از ویژگی های اپلیکیشن اسمارت در راهکار 360 است. یکی از جامع‌ترین نرم افزارهای مدیریت رستوران که شامل مدیریت میز، مدیریت سالن، سفارش‌های داخل رستوران و بیرون‌بر، پشتیبانی از چاپگر، انتقال سفارش به آشپزخانه و بسیاری موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

فعالیت‌های رستوران خود را با بهترین سیستم مدیریت رستوران، در هرجا و در هر زمان پیگیری کنید. برای افزایش سود و کارایی بهتر کسب و کار رستوران‌ها، از جدول فروش تا موجودی انبار به صورت یکپارچه و همگام سازی شده در پارمیس 360 قابل مشاهده و گزارش‌گیری است.

اپلیکیشن اسمارت؛ کاربری آسان و مقرون به صرفه

با نصب اپلیکیشن اسمارت بر روی انواع تبلت، کارتخوان هوشمند و تلفن همراه می‌توانید در هرجایی که هستید مدیریت رستوران را انجام دهید.این نرم افزار تحت ابر بوده و به صورت آفلاین و آنلاین قابلیت کاربری دارد. برای اطلاع بیشتر از قابلیت‌های پارمیس اسمارت بخوانید: تنها با یک کارتخوان اندرویدی، حسابدار کسب و کارتان شوید

حتما بدانید: نرم افزار فروشگاهی و پایانه فروشگاهی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید