2024-03-19 06:13:42

گفتگوی راه پرداخت با مدیرعامل پارمیس درباره ساماندهی کسب‌وکارهای خُرد با استفاده از صندوق فروشگاهی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 راه پرداخت، پایگاه خبری و رسانه ای انتشار و اطلاع رسانی تازه های پرداخت، بانکداری و فین تک، در آخرین گفتگوی خبری خود با مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس درباره جدیدترین محصول پارمیس ویژه کسب و کارهای خرد و کوچک و همچنین ساماندهی این کسب و کارها از طریق صندوق فروشگاهی یا پوز فروشگاهی و کارتخوان اندرویدی پارمیس به مصاحبه نشست. بخش هایی از این گفتگوی پر بازدید را در ادامه خواهید خواند.

 مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری

پیش از هر چیزی این پرسش مطرح می‌شود که چرا کسب‌وکارهای خرد باید مجهز به نرم‌افزار فروشگاهی باشند؟

کسب‌وکارهای خرد یا خرده‌فروشان، در دنیا سهم قابل‌توجهی از اقتصاد کلان دارند. این مسئله در ایران نیز صادق است. خرده‌فروشی در ایران تاکنون به‌صورت سنتی و بدون سیستم مکانیزه پیش می‌رفته، اما چند سالی است که مرکز توجه کسب‌وکارها شده است و در دوران گذار به سمت تغییرات جدید و بنیادی است. در همین راستا فرهنگ مصرفی مردم نیز با روی کار آمدن فروشگاه‌های اینترنتی تغییر کرده و انتظارات با گذشته متفاوت شده است.

شرکت پارمیس با در نظر گرفتن نیاز عمده کسب‌وکارهای خرد و کوچک، فرصت را جهت رسیدگی و رفع نیاز این قشر از کسب‌وکارها مناسب دیده است. ما تلاش داریم هم ابزار خوبی برای کسب‌وکارها تهیه کنیم و هم راهکار خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را به آن‌ها ارائه دهیم، تا بتوانند به کسب‌وکار خود نظم و شفافیت دهند. این شفافیت به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا گزارش‌های دقیق‌تری از وضعیت فروش خود، سود خالص، تعداد مشتریان و مسائلی مانند این به دست آورند و از این طریق بتوانند نقاط قوت و ضعف کسب‌وکار خود را شناسایی کنند و روند محاسبه مالیات را ساده‌تر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار CRM و نرم افزار تولیدی

کسب‌وکارهای خرد در حال تغییر و تحول هستند و پارمیس در این میان تلاش می‌کند رویکرد متفاوتی داشته باشد. آن‌ها باید آماده مواجهه با تغییرات کسب‌وکار و فناوری باشند. برای مثال در چندساله اخیر شاهد تغییرات، رشد و پیشرفت بسیاری در صنف تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌های حمل‌ونقل بوده‌ایم که توانسته‌اند با استفاده از تکنولوژی و دانش روز، دغدغه سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی را برای این صنف به حداقل برسانند. این اتفاق می‌تواند برای سوپرمارکت‌ها نیز به‌راحتی رخ دهد، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ‌تر بنا به نوع کسب‌وکار و تعداد مشتریان ملزم به استفاده از تجهیزات فروشگاهی هستند اما تصور کنید که اگر در این میان کسب‌وکارهای خرد تنها به جهت عدم همسویی با روش‌های جدید و عدم استفاده از روش‌های مشتری مداری به شیوه نوین ممکن است متحمل ضررهای بسیاری شوند. بنابراین کسب‌وکارهای خرد نیز همچون فروشگاه‌های بزرگ باید مجهز به تجهیزات مکانیزه صندوق فروشگاهی باشند تا بتوانند در بهبود شرایط خدمات‌رسانی و اداره کسب‌وکارشان به سطح قابل قبولی در مقایسه با هایپرمارکت‌ها برسند.

باید مطالعه کنید: نرم افزار شرکتی و پایانه فروشگاهی

اگر امروز از فروشنده یک سوپرمارکت ساده و بدون نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی بپرسیم این فروشگاه در روز به‌صورت میانگین چند مشتری داشته است؟ چه تفاوتی با ماه‌های گذشته دارد؟ چه محصولی را بیشتر از همه به فروش رسانده است؟ چند مشتری ثابت دارد؟ نمی‌تواند پاسخ دقیقی دهد.

یک نرم‌افزار حسابداری کارآمد مانند پارمیس که مطابق با نیازهای دقیق کسب‌وکارها و براساس نیازسنجی صورت گرفته روی کسب‌وکارها طراحی‌شده است، تمامی این سؤالات را پاسخ می‌دهد و سعی شده کاربری این نرم‌افزار به‌گونه‌ای باشد که استفاده از آن برای تمامی اقشار ساده و آسان باشد و درعین‌حال امکانات پیشرفته‌تری را نیز برای استفاده حرفه‌ای گروهی دیگر از کسب‌وکارها نیز در اختیار صاحبان خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ قرار دهد.

 نرم افزار صندوق فروشگاهی | تجهیزات پوز فروشگاهی

اطلاعاتی که ذکر کردید بسیار مفید است، اما چگونه می‌تواند به کسب‌وکاری کمک‌کننده باشد؟

امروزه نگهداری اطلاعات برای کسب‌وکارهای کوچک حائز اهمیت است. اما جدا از این مسئله، هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، به استراتژی نیاز دارد. چه یک فرد به‌تنهایی در آن مشغول باشد و چه صدها نفر. استراتژی با شناخت مشتری و تشخیص نیاز آن‌ها طراحی می‌شود. با همین با مثال سوپرمارکت‌ها پیش می‌رویم. برخی از آن‌ها مشتریان ثابت خود را می‌شناسند و به‌صورت ضمنی متوجه می‌شوند چه محصولاتی بیشتر از همه به فروش می‌رسد. اما این راه‌کارها شاید پس‌ازاین، دیگر جوابگو نباشد. فروشگاه‌های کوچک برای حفظ بقای خود نیاز دارند اطلاعات مشتریان خود را به‌صورت دقیق داشته باشند، روز تولد آن‌ها را با پیامک تبریک بگویند، تخفیف‌هایی که روی برخی اجناس می‌گذارند را اعلام کنند و اخبار مربوط به فروشگاه را به اطلاع مشتریان برساند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار حسابداری رایگان

از سوی دیگر، کسب‌وکارهای خرد فضای محدودی دارند و انبار آن‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق پر شود. تنها راه برای اینکه بدانند چه محصولی را باید انبار کنند و چه محصولی روبه اتمام است و در تاریخ مشخص باید آن را جایگزین کنند استفاده از نرم‌افزار حسابداری ویژه اصناف و فروشگاه‌های خرد و کوچک و متوسط است که پارمیس چنین نرم‌افزاری را برای اصناف گوناگون تهیه نموده است.

ما سرویس‌های دیگری را نیز مانند خریدهای اینترنتی و سفارش‌های آنلاین برای این نرم‌افزار طراحی کرده‌ایم و در آینده آن‌ها را نیز به فهرست خدمات خود اضافه می‌کنیم تا کسب‌وکارهای خرد برای پیشرفت خود از این نرم‌افزارها استفاده کنند.

راهکارهایی که برای پرداخت در این سیستم تعبیه‌شده به چه صورت است؟

ما در طراحی این نرم‌افزار تلاش کردیم تا حداکثر اطمینان و امنیت را برقرار کنیم. این سیستم قابلیت اتصال به دستگاه‌های کارت‌خوان بانک‌ها را دارد و می‌تواند با برقراری یک اتصال امن، و ایجاد هماهنگی میان سیستم صندوق فروشگاهی با فرآیند پرداخت از طریق دستگاه‌های پوز یا کارت‌خوان، اطمینان مشتریان را جلب کند و به‌سادگی فرآیند پرداخت توسط مشتریان را بدون خطا و اشتباه فراهم کند.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار پخش مویرگی

یکی از عمده مشکلاتی که در پرداخت از طریق دستگاه کارت‌خوان از طرف مشتریان وجود دارد، ورود مبلغ اشتباه است و از تبعاتی که ورود اطلاعات کارت‌بانکی توسط فروشنده وجود دارد آگاهی از رمز مشتریان است. درنتیجه یک سخت‌افزار و نرم‌افزار فروشگاهی مطمئن می‌تواند نقش واسطه را میان مشتری و فروشنده داشته باشد و فرآیند پرداخت را با در نظر گرفتن امنیت اطلاعات و بدون هرگونه خطا و اشتباه ممکن کند. سیستم صندوق فروشگاهی پارمیس این قابلیت را دارا است که با ارسال مبلغ فاکتور به دستگاه پوز و همچنین نمایش تمامی اطلاعات و فرآیند صدور فاکتور در مانیتور دوم ویژه مشتریان، فرآیند پرداخت را به‌صورت هرچه شفاف‌تر امکان‌پذیر کند.

باید بدانید: نرم افزار بازرگانی و گواهی دیجیتال 

نکته آخر شما برای مخاطبان این نرم‌افزار چیست؟

تلاش ما در مجموعه پارمیس این است که نرم‌افزاری طراحی و تولید کنیم که مطابق با نیاز کاربران باشد و بتواند در راستای برآورده‌سازی نیاز کسب‌وکارهای مختلف روند، مدیریتی ساده و دقیقی را برای مدیران این مجموعه‌ها فراهم کند تا دغدغه صاحبان خرده‌فروشی‌ها را برای ساماندهی بیشتر کسب‌وکار رفع کنیم. جهت بهبود بیشتر این نرم‌افزار، همکاران ما در بخش پشتیبانی همواره آماده شنیدن نظرات و پیشنهاد‌های کاربران و مشتریان گرامی هستند. همچنین در راستای فراگیر شدن هرچه بیشتر این نرم‌افزار و همسان‌سازی با تمام زیرساخت‌های موجود، آماده همکاری با یکایک ارگان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سخت‌افزاری صندوق فروشگاهی هستیم تا با ادامه این همکاری‌ها، دامنه وسیع‌تری از کسب‌وکارها را مجهز به این سیستم پیشرفته کنیم.

متن کامل این گفتگو را میتوانید از سایت راه پرداخت مطالعه کنید… لینک متن کامل خبر (ساماندهی مقرون‌به‌صرفه کسب‌وکارهای خُرد با صندوق فروشگاهی)

تجهیزات صندوق فروشگاهی

اگر میخواهید در طول روز میزان فروشتان را به حداکثر برسانید و در زمان خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید؛ سیستم پوز فروشگاهی ارزان ترین، سریع ترین و به صرفه ترین ابزار برای اینکار است… سخت افزارهای صندوق فروشگاهی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید