2024-03-19 07:25:26

یکپارچگی اپلیکیشن صندوق فروشگاهی پارمیس اسمارت با کارتخوان های اندرویدی (گزارش ویدئویی)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
یکپارچگی اپلیکیشن صندوق فروشگاهی پارمیس اسمارت با کارتخوان های اندرویدی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس امسال حضور پر رنگی را در هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک داشت و با حضور خود در این نمایشگاه از جدیدترین اپلیکیشن صندوق فروشگاهی اندرویدی پارمیس را برنامه حسابداری با نام پارمیس اسمارت رونمایی کرد. پارمیس در چند ماهه اخیر، توانست این اپلیکیشن جدید پارمیس را مطابق با سخت افزارهای جدید اندرویدی طراحی کند و از ترکیب این دو محصول، ابزاری به مشتریان و صاحبان کسب و کار ارائه خواهد شد که تحول عظیمی را در صنعت پرداخت و همچنین خرید و فروش می‌تواند به وجود آورد. با موضوع یکپارچگی اپلیکیشن صندوق فروشگاهی پارمیس اسمارت با کارتخوان های اندرویدی (گزارش ویدئویی) با ما همراه باشید.
شرکت‌های وارد کننده تجهیزات سخت افزاری به تازگی تجهیزات و سخت افزارهایی را از سوی برند PAX وارد کرده است که شامل صندوق فروشگاهی اندرویدی و کارتخوان های اندرویدی می‌باشد. اکنون پارمیس در نظر دارد تا با این همکاری استراتژیک زمینه‌هایی را فراهم کند تا بهترین های تکنولوژی چه در حوزه نرم افزاری و چه در حوزه سخت افزار را به مشتریان ارائه دهد.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

در حاشیه این نمایشگاه رسانه خبری راه پرداخت نیز حضور داشت و گزارش تصویری ویژه ای را در همین زمینه از غرفه پارمیس تهیه نموده است. در این گزارش مدیرعامل پارمیس، توضیحات لازم در خصوص اپلیکیشن پارمیس اسمارت و کاربردهای آن را ارائه می کنند و همچنین درباره ویژگی ها و امکاناتی که از یکپارچگی بین سخت افزار و نرم افزار به وجود آمده توضیحات جالبی را ارائه می‌کنند که ضرورت استفاده از این تکنولوژی جدید را در کسب و کارها به وضوح بیان می‌کند.

بخشی از گفته های مدیرعامل پارمیس را درباره پارمیس اسمارت در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

حتما بدانید: نرم افزار انبار

“پارمیس محصولی دارد با عنوان پارمیس اسمارت که یک صندوق فروشگاهی مبتنی بر اندروید می باشد. ما در پارمیس از مدتی پیش در تلاش بودیم تا این محصول را مطابق با تجهیزات PAX طراحی کنیم. پارمیس اسمارت مبتنی بر کلود است و مشتری با استفاده از این دستگاه میتواند از یکپارچگی بین نرم افزار ما و این سخت افزار بهره ببرد. این سخت افزار یک تبلت، پرینتر و مانیتور مشتری دارد که مشتری می‌تواند با توجه به اطلاعات مشاهده شده در مانیتور دوم پرداخت خود را انجام دهد. در ادامه با یکپارچگی اپلیکیشن صندوق نرم افزار فروشگاهی پارمیس اسمارت با کارتخوان های اندرویدی با ما همراه باشید.

بیشتر مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار CRM

نرم افزار پارمیس اسمارت امکانات متنوعی را در اختیار دارد؛ امکان دسته بندی کالاها را به کاربر میدهد و کاربر با اضافه کردن کالاها میتواند فاکتور صادر کند و یا از طریق بارکد این عملیات را انجام دهد و در نهایت فروشنده در هنگام پرداخت میتواند مبلغ را به مانیتور دوم ارسال کند و مشتری با قرار دادن کارت بانکی در قسمت مربوطه و ورود رمز میتواند پرداخت خود را انجام دهد. عملاً با اینکار دستگاه پوز به خودی خود حذف خواهد شد و به تنهایی کاربرد و محبوبیت آنچنانی نخواهد داشت و در عوض همه عملیات از طریق این دستگاه جدید یکجا انجام خواهد شد.

باید بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار تولید و بهای تمام شده

دستگاه دوم مینی پوز اندرویدی است که اپلیکیشن پارمیس اسمارت قابلیت نصب روی این دستگاه را نیز داراست. کاربر با استفاده از این دستگاه میتواند کالاها را به راحتی از برنامه انتخاب کند و در نهایت عملیات پرداخت روی این دستگاه انجام خواهد شد.

با توجه به ترکیب تکنولوژی که در این دستگاه ها پیاده سازی شده، مشتری با استفاده از این دستگاه میتواند علاوه بر انجام دادن عملیات پرداخت همچنین امور حسابداری خود را نیز روی این دستگاه مدیریت کند و فاکتور صادر کند. ضمناً در کسب و کارهایی که در ابعاد کوچکتری هستند و به صورت سیار عمل میکنند نیز این امکان یک قابلیت بسیار جذاب است که عملاً هم بحث پرداخت را پوشش می‌دهد و هم از این طریق انجام امور مالی نیز به بهترین شکل قابل مدیریت است.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار شرکتی

گفتنی است که تمامی این اطلاعات روی کلود یا فضای ابری ذخیره می‌شوند و مشتری می‌تواند از طریق اپلیکیشن یا وبسایت گزارش های متنوعی را از طریق اتصال به کلود تهیه کند. گزارش‌هایی مانند موجودی انبار، گزارشات فروش و … نکته مهمی که در استفاده از این اپلیکیشن وجود دارد این است که هر دوی این اپلیکیشن‌ها به دو صورت آنلاین و آفلاین کار می‌کنند. به این شکل که اگر به هر دلیلی ارتباط اینترنتی کاربر قطع شود می‌تواند فاکتور خود را به صورت آفلاین نیز صادر کند. ” در پایان امیدواریم که این همکاری استراتژیک بتواند یک خروجی بسیار خوب و اثر بخش را برای مشتریان با خود به همراه داشته باشد.

لینک گفتگوی راه پرداخت با مدیرعامل پارمیس درباره فناوری مهم سال 97 در نمایشگاه بانکداری الکترونیک

لینک گزارش تصویری حضور پارمیس در هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک

لینک صفحه اختصاصی پارمیس در راه پرداخت

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید