2024-03-29 04:41:25

پارمیس استار چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس استار نسل جدید نرم افزارهای پارمیس با استفاده از جدیدترین امکانات و تکنولوژی های نرم افزار به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از ابزار توسعه Visual Studio 2012
  • طراحی پایگاه داده نرم افزار با استفاده از Microsoft SQL Server 2008 R2
  • استفاده از زبان برنامه نویسی C# 4.0
  • استفاده از استاندارد مدل سازی UML (نسخه Rational)
  • استفاده از ابزارهای مدل سازی EA

پارمیس استار با توجه به امکانات پارمیس و همچنین نیازهای جدید مشتریان طراحی و تولید شده است و به طبع گستره بیشتری از امکانات و ویژگی ها را در اختیار کاربران قرار می دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد و هر روز هر یک از آنها را تشریح خواهیم کرد:

1) پلتفرم ساختار یافته: استفاده از یک ساختار منسجم نرم افزاری یکی از نقاط قوت طراحی و پیاده سازی نرم افزار پارمیس استار می باشد.

2) تحلیل: تحلیل و پیاده سازی زیرسیستم های پارمیس استار به گونه ای انجام شده است که بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان در تمامی سطوح کارکردی و صنفی باشد.

3) نمای فرم ها: طراحی پارمیس استار با این هدف بوده است که کاربران آن بتوانند فعالیت های مرتبط با کسب و کار خود را با کاربری آسان و گذراندن حداقل زمان برای آموزش، به انجام برسانند.

با توجه به این موضوع، متخصصین گرافیک و کارشناسان طراحی نرم افزار پارمیس استار،در طراحی محیط کاری نرم افزار، نهایت دقت و سلیقه را بکار برده اند تا با طراحی نمای فرم ها بطور مشابه، یادگیری عملکرد فرم ها در کمترین زمان برای تمامی کاربران، میسر باشد.

4) زیر سیستم ها: سیستم یکپارچه مالی و اداری پارمیس استار، دارای زیرسیستم های حسابداری مالی، خزانه(بانک و چک)، انبار، بازرگانی(خرید و فروش)، تولید، حقوق و دستمزد و … خواهد بود.

5) امنیت نرم افزار: امکان تعریف کاربران و در نظر گرفتن سطوح دسترسی برای هریک از آنها و در نظر گرفتن قفل نرم افزار، امنیت لازم را برای کاربران فراهم خواهد ساخت.

6) امنیت داده ها: امکان تهیه پشتیبان از داده های مشتریان و قابلیت بازگردانی داده ها، از دیگر امکاناتی است که برای کاربران فراهم آمده است.

7) خدمات و پشتیبانی: سادگی، پویایی و دقت در محاسبات در این نرم افزار به گونه ای می باشد که کاربران آن با صرف کمترین زمان، عملکرد کلیه فرم ها را فرا خواهند گرفت، با این حال کارشناسان در واحد خدمات و پشتیبانی، پاسخگوی سوالات مشتریان گرامی خواهند بود.

در روزهای آتی از امکانات و ویژگی های پارمیس استار بیشتر خواهیم گفت.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید