2024-03-28 16:16:14

قابل توجه صاحبان “چک برگشتی‌”

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به تهیه بسته حمایتی در شورای پول و اعتبار برای واحدهای صنعتی بدهکار و دارای چک برگشتی اعلام کرد: رکود در بخشی از صنایع کوچک غالب شده و آنها را با مشکل مواجه کرده است. ‌

 سید محمد علی سید ابریشمی در گردهمایی معاونان عمران ومحیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی کشور گفت: هر چقدر واحد تولیدی کوچک‌تر باشد مشکلات اقتصادی و رکود حاکم بر جامعه بر آن تاثیر بیشتری می‌گذارد.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران معوقات بانکی را از مشکلات واحدهای تولیدی برشمرد و گفت : به دلیل وجود این معوقات، اغلب صاحبان صنایع نمی‌توانند از تسهیلات جدید بهره‌مند شوند.

 وی خاطر نشان کرد: بسته حمایتی برای واحدهایی که چک برگشتی دارند یا دارای معوقه بانکی هستند، دیده شده است که در آینده ای نزدیک تایید این مصوبه از مراجع ذی ربط گرفته می‌شود تا هر چه سریع تر اجرایی شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نقش صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در حمایت از واحدهای صنعتی را موثر دانست و یادآور شد: این صندوق می‌تواند وثیقه واحدهای صنعتی را فراهم کند تا از تسهیلات استفاده کنند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید